سوال روز | طارمی می‌تواند پرسپولیسی شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس سرانجام از الغرافه پس یک فصل و نیم جدا شد تا حالا به دنبال حضور در تیم جدید خود باشد.

مهاجم تیم ملی در تلاش است تا هر طور شده برای ادامه فوتبالش راهی قاره سبز شود. طارمی پس از جام ملت ها مذاکرات برای جدایی از الغرافه را از سر گرفت و در نهایت دو طرف به این توافق رسیدند که به همکاری خود پایان دهند.

طارمی دو نیم فصل در الغرافه بازی کرد و در مجموع عملکرد خوبی داشت. او به ویژه در لیگ‌قهرمانان آسیا توانست گل های خوبی برای الغرافه به ثمر برساند اما در این فصل به دلیل موقعیت های بسیاری که از دست داد مورد شدیدترین انتقادات هواداران و پیشکسوتان الغرافه قرار گرفت و هواداران این تیم خواستار فسخ قرارداد با او شدند که سرانجام این اتفاق رخ داد.

طارمی حالا بازیکن آزاد است و می تواند خارج از فضای نقل و انتقالات به تیمی که مدنظرش است بپیوندد. بازهم گمانه زنی ها در خصوص انتقال این بازیکن به پرسپولیس شنیده می شود اما باید دید برانکو باوجود خرید بودیمیر و در اختیار داشتن علی علیپور و همینطور سیامک نعمتی و مهدی ترابی در خط حمله، بازهم خواستار بازگشت طارمی خواهد بود یا خیر. از لحاظ قانونی منعی نیست؛ نظر برانکو اما اولویت است.