سوال روز | فردا کی‌روش برای همیشه می‌رود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از شکست سنگین تیم ملی در بازی مرحله نیمه نهایی در برابر ژاپن همه منتظر بودند که کی روش به ایران برمیگردد یا خیر؛ او برگشت اما فعلا نشست خبری ترتیب نداده تا پاسخگوی سوالات و البته ابهامات دوران حضور خود در این هشت سال باشد. صرفا به انتشار پیام های احساسی اینستاگرامی بسنده کرده است. با این حال بسیاری این حرکت کی‌روش را یکی از مزیت‌‌های او می‌دانستند و البته تفاوت آشکارش با برانکو.

کی روش در بدو ورود به ایران در فرودگاه با استقبال جالب رئیس فدراسیون فوتبال و البته مردم مواجه شد و برخی با او مثل یک قهرمان رفتار کردند.او بعد از مواجهه احساسی با بازیکنانش هم اشک ریخت تا بالاخره از مردی که در تمام این مدت فقط جدیت و بعضا خشم دیده بودیم کمی لطافت و احساس هم ببینیم.

با این حال خیلی زود مشخص شد کی روش به همراه دستیارانش در هتل فرودگاه امام (ره) مستقر شده و پس از ورود به ایران، حتی وارد شهر تهران هم نشده است.

ابتدا به نظر می‌رسید او پس از حضوری کوتاه در تهران، مجدداً ایران را ترک کند اما بعد از آن گفته شد چنین قصدی ندارد و برنامه خروجش از کشور فعلاً مشخص نیست و تا اطلاع‌ثانوی در ایران خواهد ماند.

صبح چهارشنبه گفته شد سرمربی تیم ملی در انتظار اقدام مالی فدراسیون فوتبال است تا پس از اینکه فدراسیون به تعهدات مالی خود در قبال اعضای کادر فنی تیم عمل کرد، از ایران خارج شود.

با این حال ساعاتی بعد جهت اخبار تغییر کرد و اعلام شد مربیان خارجی تیم ملی یک به یک ایران را ترک می‌کنند.تا عصر چهارشنبه برخی مربیان به کشور خود رفته‌اند و کارلوس کی‌روش نیز طبق اعلام جدید قرار است بامداد پنجشنبه تهران را ترک کند.

پیش از این از طرف نزدیکان کی‌روش اعلام شده بود که او تا دریافت مطالبات مالی خود در تهران خواهد ماند اما ظاهراً پس توافق با مسؤولان فدراسیون برای چگونگی دریافت مطالباتش تصمیم به ترک تهران گرفته است.

فدراسیون فوتبال درباره مبلغ طلب کی‌روش و دستیارانش حاضر به توضیح نیست اما به دلیل مشکلات در واریز طلب ارزی کی‌روش، احتمالاً حقوق او و دستیاران خارجی‌اش از طریق واسطه به زودی پرداخت خواهد شد.

گفتنی است ظهر امروز(چهارشنبه) همگی اعضای کادر فنی تیم ملی و کلیه مربیان با جمع شدن در کنار کارلوس کی‌روش، آخرین عکس دسته جمعی خود در تهران را به یادگاری ثبت کردند. ساعاتی بعد از ثبت این عکس برخی مربیان به کشورشان برگشتند و سرمربی پرتغالی هم 7 صبح فردا(پنجشنبه) بعد از رتق و فتق امور جاری‌اش به پرتغال می‌رود تا مدتی استراحت کره و سپس آینده کاری خود را مشخص کند.