سوال روز | نگرانی هواداران استقلال از مربی «همیشه اخراجی» ایتالیایی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال استقلال تهران بعد از وقفه ای 2 ماهه سرانجام سرمربی خود را شناخت و استراماچونی ایتالیایی با عقد قراردادی 2 ساله با این تیم به توافق رسید و سه شنبه وارد ایران خواهد شد.

یکی از نگرانی های هواداران پرشمار استقلال این بود که فرهاد مجیدی تجربه مربیگری تیمی را ندارد چه برسد به اینکه بتواند استقلال را به جاده خوشبختی برگرداند. با این وجود هیات مدیره استقلال و شخص خطیر به دنبال استخدام مربی پرآوازه بودند که درپایان به سرمربی سابق اینترمیلان رسیدند.

یکی از نکاتی که هواداران استقلال را از مربیگری استراماچونی نگران می کند 4 بار اخراج شدن این مربی طی 4 فصل است. استراماچونی مربیگری خود را در تیم های بزرگسال با اینترمیلان آغاز کرد اما باوجود پیروزی مقابل یوونتوس و میلان در نیم فصل نخست، در پایان فصل رتبه ای بهتر از نهم کسب نکرد و مدیران این تیم او را اخراج کردند. این مربی ایتالیایی یک سال بعد با قراردادی 2 ساله به اودینزه پیوست اما رتبه ای این بار او با تیمش جایگاه شانزدهم بود و حتی اودینزه با او تا استانه سقوط به دسته پایین تر پیش رفت.

پاناتینایکوس یونان نیز دیگر تیمی بود که استراماچونی بعد از کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد و اسپارتاگ جمهوری چک که یکی از تیم های قدرتمند این کشور است و از آن انتظار قهرمانی می رفت با کسب مقام سوم و حذف از جام حذفی باز هم برکنار شد!

باید دید در استقلال ایا می تواند بخش منفی کارنامه مربیگری خود را بهبود ببخشد یا خیر.

خبرنگار: سپهر خرمی