سوال روز | چرا علیرضا بیرانوند کنترل اعصاب خود را مدیریت نمی کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ سوال روز | چرا علیرضا بیرانوند کنترل اعصاب خود را مدیریت نمی کند؟ این سوالی است که این روزها هواداران فوتبال از خود می پرسند که چرا دروازه بانی که از لحاظ فنی تبدیل به بهترین در آسیا شده نمی تواند رفتار خود را در زمین مسابقه مدیریت کند؟

در این مسابقه که با پیروزی یک بر صفر تراکتور به پایان رسید هواداران تراکتور استقبال چندان مناسبی از بیرانوند سنگربان سرخپوشان تهرانی نداشتند و به همین دلیل گلر پرسپولیس عکس العمل نه چندان خوبی را مقابل هواداران تراکتور انجام داد.

این واکنش اما از سوی بیرانوند در چند وقت اخیر، بارها رخ داده و از بعد از جام جهانی و مهار پنالتی توسط کریس رونالدو بود که بیرانوند رفتارش تغییر کرد و در دیدارهای لیگ برتر بارها با بازیکنان و حتی داور درگیر شد و به همین دلیل اولین مسابقه لیگ برتر را مقابل پارس جنوبی به دلیل محرومیت انضباطی از دست داد.

البته که بیرانوند الحق به لحاظ فنی پیشرفت بسزایی کرده و بدون اغراق بهترین دروازه بان آسیا در حال حاضر است اما اینکه از لحاظ رفتاری کنترل خود را ندارد نیز یکی از مسائلی است که او باید بتواند خودش را مدیریت کند وگرنه در آینده ضربه بزرگی را به پرسپولیس و تیم ملی خواهد زد.