سوال روز | گزینه جدید استراماچونی از هفته نهم در ترکیب ثابت استقلال؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال استقلال از ابتدای فصل به دنبال جذب مهاجم خارجی است. آندره استراماچونی علاقه خاصی به مهاجمان سرعتی و قدرتی دارد و به همین دلیل شیخ دیاباته را به باشگاه پیشنهاد داد و مدیران این تیم توانستند با مشکلات فراوان این بازیکن را جذب کنند اما از بدشانسی و البته عدم مدیریت کادر پزشکی، دیاباته خیلی زود مصدوم شد تا نتواند آنطور که انتظار می رفت کمک حال تیمش باشد. دیاباته مجموعا دو بازی برای تیمش به میدان رفت و مصدوم شد!

بعد از آن بود که استقلال به «کوپر» انگلیسی پیشنهاد داد اما به دلیل مسایل غیرفوتبالی فعلا عقد قرارداد با این بازیکن منتفی است و کوپر اصلا به ایران نیامد!

حالا خبر رسیده که استراماچونی گزینه سوم خودش را به باشگاه معرفی کرده و این بازیکن قرار است فردا به ایران بیاید تا در تست های پزشکی باشگاه شرکت کند. «ایگوبانانیکه» در حال حاضر بازیکن آزاد است و با فرا رسیدن تابستان امسال قرارداد شش ماهه‌اش با تیم الحزم عربستان به پایان رسید. او سابقه حضور در لیگ‌های سوئد، آمریکا و یونان را در کارنامه دارد.

در صورتی که این بازیکن نیجریه ای با استقلال به توافق برسد باتوجه به اینکه قراردادی با باشگاه قبلی خود ندارد می تواند به عنوان بازیکن آزاد از هفته نهم برای استقلالی ها به میدان برود.