سوال روز | گزینه مربیگری تیم امید از سوی کمیته ملی المپیک چه کسی بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم امید ایران بعد از برکناری زلاتکو کرانچار و انتخاب فرهاد مجیدی درگیر حواشی زیادی شده است. دو شکست یک بر صفر و چهار بر یک مقابل امیدهای ازبکستان سبب شده تا به انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی با دید تردید نگاه شود.

بعد از برکناری زلاتکو کرانچار، کمیته ملی المپیک مخالف انتخاب فرهاد مجیدی و طبق گفته صالحی امیری گزینه آنها فرکی و یحیی گل محمدی بودند که در هر صورت مذاکرات به نتیجه نرسید تا سرانجام گزینه ی حمید استیلی که همان فرهاد مجیدی است رای بیاورد!

پس از کرانچار هدایت این تیم را به فرهاد مجیدی سپرده شده بود که تنها چند بازی به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال نشسته بود. او هم با تیم ملی امید نتوانست نتایج امیدوار کننده ای بگیرد و در دو بازی دوستانه مقابل ازبکستان شکست خورد. حال صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید به پیشنهاد سیدحسن خمینی بود گفت:«اصلا اینطور نیست،ایشان دخالتی نداشتند.انتخاب فرهاد مجیدی ارتباطی به سید حسن خمینی نداشت و محصول تفکر حمید استیلی بود.»

حالا صالحی امیری در این نشست خبری صراحتا اعلام می کند گزینه ی آنها فرهاد مجیدی نبوده اما مشخص نیست پس چطور رضایت به این انتخاب دادند!