سوسلسشر درخصوص ارلینگ هولاند: او از آن دسته بازیکنانی است که دوست دارم

سرمربی منچستریونایتد علاقه تیمش برای جذب ارلینگ هولاند را تایید کرد. سوسلشر در تازه‌ترین صحبت‌های خود مهاجم جوان سالزبورگ را مورد ستایش قرار داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ پس از باشگاه‌های دورتموند و لایپزیش، منچستریونایتد نیز به جدی‌ترین مشتریان ارلینگ هولاند اضافه شده است. با درخشش هولاند در پیراهن سالزبورگ اتریش، اکثر باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان جذب او شده‌اند. بند آزادسازی 20 میلیون یورویی در قرارداد هولاند نیز، جذب او را برای غول‌های اروپایی راحت‌تر می‌کند. بعد از سه تیم ذکر شده، اخباری از علاقه رئال مادرید، یوونتوس و میلان نیز به این بازیکن منتشر شده است.

اوله گنار سوسلشر، سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تلاش منچستریونایتد برای جذب هولاند گفت:

باشگاه همیشه به دنبال بازیکنان خوب است. به دنبال بازیکنانی هستیم که بتوانند بازیکنان حال حاضر ما را تکمیل کنند. هولاند از آن دسته بازیکنانی است که دوست دارم.”

ارلینگ هولاند پیش‌تر به آلمان سفر کرده بود تا با بروسیا دورتموند و لایپزیش مذاکره کند. بروسیا دورتموند حقوق بیشتری به این بازیکن پیشنهاد داده بود تا برتری لایپزیش در مذاکره با هولاند را جبران کند. باشگاه لایپزیش آلمان مانند سالزبورگ اتریش متعلق به کمپانی ردبول است و همین ارتباط نزدیک مدیران دو تیم، برتری لایپزیش در مذاکره نسبت به بروسیا دورتموند بود.

رسانه‌های اروپایی خبر از آن می‌دهند که منچستریونایتد نیز بیکار ننشسته است و اوله گنار سوسلشر سفری به اتریش داشته تا هموطن خود را برای حضور در منچستریونایتد قانع کند. باید دید که سرنوشت این مهاجم نروژی جوان طی ماه آینده و پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه چه خواهد شد؟