سولاری به پرسش خبرنگاران پیرامون آینده‌اش در رئال مادرید پاسخ نداد

رئال مادرید در چارچوب هفته هجدهم لالیگا متحمل شکست 2-0 خانگی مقابل رئال سوسیداد شد. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، این شکست شرایط سولاری در مادرید را بحرانی کرده است.

کنفرانس مطبوعاتی سولاری با سوالی بدون تعارف همراه شد: آیا شما فکر می‌کنید شایسته ادامه حضور روی نیمکت مادرید هستید؟ تنها پاسخ سرمربی آرژانتینی این بود که ما برای پیروزی در بازی بعدی به میدان خواهیم رفت.

30 امتیاز از 18 بازی، این بدترین آمار رئال مادرید از فصل 2005/06 است. با این وجود سولاری از پرسش‌های خبرنگاران و این شکست عصبانی بود و واکنش تندی داشت:

ما برای پیروزی رقابت می‌کنیم، همیشه برای پیروزی به میدان رفته‌ایم. نه رقابتی را دست کم گرفته‌ایم و نه تیمی. هرگز نمی‌توانید شخصیت ما را زیر سوال ببرید. امروز هیچ چیزی برای ما درست پیش نرفت. می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم اما یک اشتباه در دقایق ابتدایی مشابه بازی با ویارئال رخ داد. در فوتبال حرفه‌ای این اشتباهات مجاز نیست. در ادامه تمام تلاشمان را برای برگرداندن نتیجه کردیم، با وجود پنالتی‌ای که برای ما گرفته نشد و ده نفره شدنمان باز هم شانس گلزنی داشتیم، اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

سولاری پیرامون صحنه مشکوک به خطای پنالتی روی وینیسیوس افزود:

سیستم کمک داور ویدیویی وارد فوتبال شده تا از آن استفاده شود. همه ما انسان هستیم و اشتباه می‌کنیم. درک اتفاقی که افتاد وقتی درخواست بازبینی صحنه رد می‌شود دشوار است.