سولسشر به یک انتقاد پاسخ داد

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، اوله گونار سولسشر هم اکنون آماج حملات مختلف رسانه‌ها و کارشناسان قرارگرفته است.حتی هواداران نیز به او به خاطر نتایج ضعیفی که با تیم گرفته حمله می‌کنند. این حملات باعث شد وی روز گذشته حتی صفحه توییتری خود را ببندد و غیرفعال کند.

از جمله نقدی‌های که به او گرفته می‌شود،‌ این است که تمریناتی را برگزار می‌کند که شمار بازیکنان مصدوم تیمش را مرتب افزایش می‌دهد.

سولسشر که از اواخر دسامبر گذشته سکان هدایت تیم انگلیسی را پذیرفت، تقریبا از همان بدو ورودش به اولدترافورد، بازیکن مصدوم روی دست باشگاه گذاشته است.

در فصل گذشته و برای چند ماهی که او مسئولیت تیم را برعهده داشت، شمار زیادی از بازیکنان مثل شاو، پوگبا،‌مارسیال، رشفورد، وان بیساکا اغلب اوقات مصدوم بودند و نمی‌توانستند به تیم کمک کنند!

در فصل جاری نیز همین مشکل تکرار شد تا جایی که یکی از موارد ضعف «سولسشر» در کارشناسی‌ها برشمرده شد.

مربی  46 ساله نروژی نیز در مصاحبه‌ای که با اسکای‌اسپورت انجام داد،‌تلاش کرد به این موضوع پاسخ دهد و از خود دفاع کند.

او گفت:

بازیکن باید در فوتبال مدرن آماده باشد. ما هم برای این منظور سفت و سخت،‌تمرین نکرده‌ایم. واقعا تمرینات اینگونه بوده است.

مهاجم سال‌های 1996 تا 2007 شیاطین سرخ افزود:

کاری که انجام گرفت،‌عالی بود، به همکارانم، دانش آنها و فیزیوتراپ‌ها و کمک‌ مربیان، اعتماد دارم.آنها فوق‌العاده هستند و دقیق و صحیح کار می‌کنند.

این چهره ادامه داد:

مصدومیت‌های که ما داشته‌ایم، بدیهی است که ناراحت کننده هستند اما این مورد هم بخشی از روزمره بازیکنان است.

سولسشر که با گفتن این جملات‌، سعی کرد از خود دفاع کند،‌به خاطر مشکل عمده مصدومین زیاد نمی‌تواند در بازی امروز با نیوکاسل یونایتد از وجود 7 بازیکن(لوک شاو،‌اریک بیلی، فیل جونز،‌آرون وان بیساکا،‌جسه لینگارد، پل پوگبا،‌آنتونی مارسیال ) استفاده کند.موردی که به تیم یونایتدی‌ لطمه می‌زند تا مطلوب نتیجه بگیرد.

تیم اولدترافوردی هم اکنون با 9 امتیاز در رده یازدهم جدول 20 تیمی لیگ برتر است و به باور کارشناسان، مصدومیت‌های زیاد،‌یکی از عوامل مهم تنزل جایگاه تیم قدرتمند انگلیسی بوده است.

منبع: فارس