سومین پیروزی واریرز بر کلیپرز در پلی آف با بازی زیبای کوین دورانت/فیلم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکشنبه دیدار چهارم دو تیم گلدن استیت واریرز و لس انجلس کلیپرز از دور اول پلی آف برگزار شد و با پیروزی 105-113 به سود واریرز، تیم میهمان، پایان یافت تا این تیم پس از کسب دو پیروزی در لس انجلس با نتیجه 1-3 همچنان تیم برتر باشد.

کوین دورانت با کسب 33 امتیاز در این بازی، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود. کلی تامپسون 32 امتیاز گرفت که 27 امتیاز آن را تنها در نیمه اول به ثبت رساند. استفن کری با تنها 3 شوت موفق از 14 شوت با 12 امتیاز، 10 ریباند و 7 پاس گل موفق به ثبت یک دبل دبل شد.

برای کلیپرز، شای گیلگس الکساندر 25 امتیاز گرفت، دانیلو گالیناری 16 امتیاز افزود، پاتریک بورلی با 12 امتیاز و 10 ریباند یک دبل دبل به ثبت رساند و لو ویلیامز بازیکن ذخیره نیز 12 امتیاز به دست آورد.

بازیکنان ذخیره واریرز از جمله آندره ایگودالا، آلفونزو مک کینی و شان لیوینگستون در این بازی نقش موثری به ویژه در دقایق آغازین کوارتر چهارم داشتند.

نیمه اول 54-62 به سود واریرز به پایان رسید. در کوارتر سوم کلیپرز با دانک دیدنی مونترزل هرل به برتری 77-82 دست یافت اما واریرز در ادامه همان کوارتر با گرفتن امتیازات متوالی نتیجه را به 84-87 تغییر داد و با این برتری وارد کوارتر چهارم شد. در کوارتر چهارم، کلیپرز تلاش کرد امتیازات خود را افزایش دهد اما نتوانست اختلاف امتیازاتش با حریف را به کمتر از 6 برساند.

دیدار پنجم این دو تیم در ساعات اولیه روز پنج شنبه در ورزشگاه اورکل آرینا به میزبانی واریرز برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای