سوژه روز | آندره‌آ استراماچونی یا صبح فردا در تهران یا هیچوقت!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، ؛ آندره‌آ استراماچونی این روزها تیتر یک رسانه های ایتالیایی و ایرانی است. سرمربی مستعفی استقلال که پیش از شروع هفته چهاردهم به یکباره تصمیم گرفت از سمت خود استعفا کند هنوز به تیمش برنگشته و بحران عجیبی را برای استقلال درست کرده است.

استراماچونی به دلیل عدم دریافت مطالبات خود با استفاده از بند قانونی قرارداد خود، از این تیم کنار رفت و مدیران این تیم را با چالشی جدی رو به رو کرد. هواداران استقلال به سمت وزارت ورزش و ساختمان باشگاه رفتند و اعتراضات تندی را علیه فتحی ابراز کردند. فتحی که دیگر دلیلی برای ماندن نداشت با اعلام سخنگوی وزارت ورزش از سمت خود به عنوان مدیرعامل کنار رفت اما کنایه آمیز اینکه او همچنان عضوی از هیات مدیره استقلال است و در واقع هنوز یکی از سیاست گذاران این تیم محسوب می شود.

خلیل زاده به عنوان رییس هیات مدیره به ترکیه رفت و مذاکراتی را با وکیل استراماچونی آغاز کرد. اسکرین شات چک پرداختی به حسابی در بانک سپه در شهر رم در فضای مجازی منتشر شد اما استراماچونی اعلام کرد چنین عکسی اصلا واقعیت ندارد و پولی به حساب ایشان تا این لحظه واریز نشده است. با این حال او در پایان گفت اگر پول به حسابش بیاید او صبح دوشنبه در تهران خواهد بود. باید دید بعد از پذیرش درخواست او مبنی بر کاهش قراردادش از 2 به یک سال ایا دیکتاتوری تازه ای در استقلال بعد از بازگشت استراماچونی رخ خواهد داد یا خیر؟ تا دوشنبه باید صبر کرد…