سوژه روز | زیاده‌خواهی استراماچونی یا ترس از عدم پایبندی باشگاه؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ بعد از فسخ یکطرفه قرارداد استراماچونی به دلیل فشار هواداران، اعضای هیات مدیره تلاش کردند تا مطالبات این مربی را پرداخت کند. با حمایت وزیر ورزش و سخنگوی وزارت امور خارجه بعد از 14 روز طلب 160 هزار یورویی استراماچونی در بانکی در رم پرداخت و به حساب این مربی واریز شد تا دیگر بهانه ای از سوی مرد ایتالیایی برای بازگشت باقی نماند.

هواداران استقلال منتظر بازگشت مربی تیمشان بودند که به یکباره علی فتح الله زاده با حضور در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد برخی درخواست‌های استراماچونی آنقدر سنگین و عجیب است که باشگاه قادر به برآورده کردن آنها نیست. باتوجه به عدم اعتماد هواداران نسبت به اعضای هیات مدیره، باشگاه هر یازده بند درخواست شده از سوی استراماچونی را به صورت عمومی در اینترنت و رسانه منتشر کرد.

چندین بند و درخواست عجیب از سوی وکیل استراماچونی باعث شد تا شوک عجیبی به هوادارانی وارد شود که تصور می کردند استراماچونی امروز و فردا به ایران بازخواهد گشت. بخشی از یکی از بندهای عجیب درخواست استرا مربوط به بند سوم آن است:

بند سوم: بلافاصله بعد از امضای نهایی قرارداد، کل مبلغ فوق الذکر باید به صورت یکجا، به شیوه‌ای مشابه و به شماره حساب آخرین پرداخت واریز شود. استراماچونی و دستیارانش تا زمانی که کل مبلغ فوق را دریافت نکنند، به تهران نخواهند آمد.

پاسخ باشگاه: سوای اختلاف اساسی با عرف معمول در جهان فوتبال، باشگاه استقلال اعلام می‌نماید همانگونه که تاکنون مبلغ قابل توجهی از حق‌الزحمه استراماچوونی و همکارانش را پرداخت کرده، از این پس نیز حقوق ماهیانه به صورت مرتب و در موعد مقرر به حساب واریز خواهد شد.

بعد از انتشار و افشای قرارداد جدید استراماچونی بود که سرمربی مستعفی استقلال در اینستاگرام خود این ایمیل از سوی وکیلش را تحریف شده و دروغ خواند. حالا نوبت باشگاه استقلال بود که نسبت به ادعای استراماچونی واکنش نشان دهد. باشگاه نیز در اقدامی بخشی از ایمیل وارده از سوی وکیل استراماچونی را منتشر کرد تا ثابت کند چنین ایمیلی وجود دارد.

حال باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی خواهد افتاد.