سوژه روز | قرارداد ویلموتس فسخ شد؛ فدراسیون غرامت می‌دهد یا سرمربی سابق؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، طبق گفته مهدی تاج قرارداد مارک ویلموتس سرانجام به صورت توافقی فسخ شد و حالا فدراسیون فوتبال باید برای پیدا کردن جانشین سرمربی سابق به دنبال جانشین بگردد.

طبق قراردادی که فدراسیون فوتبال با ویلموتس بسته بود چیزی در حدود 2 میلیون یورو قرارداد این مربی بود ( با آپشن‌های قرارداد) و این درحالی است که اگر یکی از طرفین درخواست فسخ دهد باید سه ماه از قرارداد یکساله را پرداخت کند ( به عنوان غرامت). فدراسیون فوتبال درخواست فسخ نداد و تازه سه ماه از قرارداد ویلموتس را هم به صورت پیش پیش پرداخت کرده است.

طبق قراداد ویلموتس می توانست فقط 6 هفته مرخصی خارج از ایران را تجربه کند اما او فقط 21 روز ( از 204 روز) را در ایران گذراند و این یعنی با احتساب بازی های برگزار شده 120 روز غیبت غیرموجه داشته است.

فدراسیون فوتبال به صورت توافقی با این مربی فسخ کرد اما مشخص نیست تاج چطور پول 3 ماه اینده تا پایان فروردین را از ویلموتس خواهد گرفت و بخش عدم تعهدات این مربی به تیم ملی چطور پیش می رود؟ ضمن اینکه در قرارداد ذکر شده بود سرمربی تیم ملی ایران باید به باشگاه ها و تیم های پایه نظارت کند که این اتفاق رخ نداد.