سوژه روز | منتفی شدن حضور علی دایی در تیم ملی عراق؟ / بازگشت کاتانچ!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ هفته گذشته بود که خبرگزاری ها از احتمال پیوستن علی دایی به تیم ملی عراق به عنوان سرمربی خبر دادند.

ماجرا از این قرار است که علی دایی فصل گذشته بعد از درگیری و تنشی که با مدیرعامل سایپا پیدا کرد به طور ناگهانی از سمت خود برکنار شد. بعد از این برکناری که اصلا مباحث فنی در ان دخیل نبود شایعات زیادی مطرح شد که مقامات از بالا دستور دادند تا هیچ تیمی با دایی برای فصل بعدی ( لیگ برتر نوزدهم) مذاکره نکند و به نوعی علی دایی در فوتبال ایران ممنوع الکار شده است.

این شایعه اما دوام زیادی نداشت چرا که تیم فوتبال صنعت نفت ابادان با دایی باب مذاکره را باز کرد اما با رد این پیشنهاد توسط شهریار فوتبال ایران رو به رو شد. همین مذاکره کافی بود تا شایعه ممنوع الکاری دایی جدی گرفته نشود. باتوجه به اینکه تمام تیم های تهرانی مثل پرسپولیس، سایپا و پیکان مربیان مدنظر خود را داشتند دایی بیرون از گود ماند.

با برکناری کاتانچ به دلیل کسب نتایج نه چندان مطلوب در تیم ملی عراق و کسب عنوان نایب قهرمانی در غرب آسیا، این شایعه مطرح شد که دایی گزینه اصلی هدایت تیم ملی عراق شده است. روز گذشته اما خبرنگار مشهور عراقی در توییتی عنوان کرد که فدراسیون فوتبال عراق با کاتانچ بار دیگر به توافق رسیده و قرار است این مربی اسلونیایی «کامبک» عجیبی را روی نیمکت عراق داشته باشد. اگر این خبر صحت داشته باشد باید بپذیریم که دایی حداقل برای یک فصل تیمی نخواهد داشت.