سپاهان در مقابل سیواس اسپور متوقف شد

مصاف دوستانه تیم های سپاهان و سیواس اسپور برنده نداشت و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت

به گزارش گروه ورزش شکه لحظه؛ تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی در دیدار تدارکاتی مقابل سیواس اسپور، تیم هفتم لیگ برتر ترکیه به میدان رفت و به تساوی ۱-۱ رسید.

در این دیدار که در حاشیه اردوی پیش‌فصل سپاهان در کمپ تمرینی ارزروم کشور ترکیه برگزار شد، ژوزه مورایس همچون بازی‌های گذشته تدارکاتی خود از ابتدای نیمه نخست بازی از بازیکنان جوان خود استفاده کرد تا به آمادگی آن‌ها بیفزاید. سپاهان در این دیدار به دنبال ارتقای آمادگی بازیکنان خود بود و مقابل تیم ترکیه‌ای آمادگی بازیکنان خود را مورد واکاوی قرار داد. طلایی‌پوشان با حضور بازیکنان جوان خود در نیمه نخست تلاش کردند که بر آمادگی فنی و بدنی خود بیافزایند و بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۲۰ گل خوردند تا نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سیواس اسپور به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی، سرمربی سپاهان تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آورد تا بر آمادگی سایر بازیکنان خود بیافزاید. در دقیقه ۴۹ بازی شوت زیبای کاوه رضایی با درخشش دروازه‌بان تیم سیواس اسپور به بیرون از زمین رفت؛ ثانیه‌هایی بعد از آن ضربه سر امین حزباوی با فاصله نزدیکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۵۳ مسابقه ارسال زیبای محمد کریمی از نقطه کرنر با ضربه سر محمد دانشگر وارد دروازه تیم سیواس اسپور رفت تا بازی با نتیجه تساوی ادامه پیدا کند. در دقیقه ۵۸ مسابقه حرکت زیبای آریا یوسفی با ضربه سر جواد آقایی‌پور به تیر دروازه تیم سیواس اسپور برخورد کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر بک به پایان رسید تا سومین بازی سپاهان نیز به پایان برسد.

گفتنی است، اردوی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از روز پنجشنبه ۲۸ تیر در کمپ تمرینی ارزروم ترکیه آغاز شده و بازیکنان سپاهان روزانه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به تمرین می‌پردازند.

نخستین دیدار تدارکاتی این اردو با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل هاتای اسپور به پایان رسید. سپاهان در دومین دیدار تدارکاتی خود نیز مقابل تیم استانبول اسپور ترکیه به نتیجه دو بر صفر دست پیدا کرده بود.