سیتی مسی را نمی‌خواهد، PSG نمی‌تواند بخواهد!

روزنامه های روز پنجشنبه مدعی شدند که PSG پیشتاز رقابت غول های اروپایی برای جذب لیونل مسی است و گزارش شد که ستاره آرژانتینی در حال مذاکره با طرف فرانسوی است و ایندو در تلاش برای حل‌ مسائل‌ مالی هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،با این حال مارکا گزارش داده است که اولین انتخاب مسی، انتقال به ورزشگاه اتحاد است، جایی که او بار دیگر می تواند زیر نظر پپ گواردیولا بازی کند. این دو سابقه یک همکاری بسیار پربار را در بارسلونا با یکدیگر دارند. با کمال تاسف برای مسی اما بعید است که سیتی برای جذب آرژانتینی 34 ساله اقدامی انجام دهد.

مارکا همچنین ادعا کرده که انتقال مسی به پاریس هم غیرممکن به نظر می رسد چرا که PSG نیز باید تعدادی از بازیکنان خود را رد کند تا بتواند میزان پرداختی های خود را پایین بیاورد. مارکا همچنین ادعا کرده است که یکی دیگر از مشکلات مهم مالیات های فرانسه است. با دستمزد سالیانه 30 میلیون یورو، PSG باید سالانه 71 میلیون یورو به خاطر ستاره آرژانتینی مالیات پرداخت کند!

انتقال به MLS، لیگ آمریکا نیز مورد بحث قرار گرفته است اما گفته می شود لیونل مسی می خواهد قبل از بازنشستگی در ایالات متحده، تا جایی که ممکن است به فوتبال در بالاترین سطح در اروپا ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:
آغاز تماس‌های سران پاری‌سن ژرمن با لیونل مسی
زمان تمدید قرارداد لیونل مسی مشخص شد
مذاکرات پاری سن ژرمن با لیونل مسی با پیشنهاد مالی بهتر آغاز شد

انتهای پیام /