سیدجلال به بختیاری‌زاده و عنایتی رسید

پیش از سیدجلال حسینی، سهراب بختیاری‌زاده و رضا عنایتی بودند که تا 41 سالگی در سطح اول فوتبال ایران کار خود را دنبال کردند. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سیدجلال حسینی که بعد از حضور در فینال سوپر جام ایران، در هفته هفدهم لیگ برتر استراحت کرد و با صلاحدید گل‌محمدی در ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی قرار نگرفت، دیشب در ورزشگاه آزادی مجدداً در جمع بازیکنان حاضر در میدان حضور یافت.

یحیی بعد از به ثمر رسیدن گل برتری پرسپولیس، تصمیم به تغییرات دفاعی در تیمش گرفت و جلال حسینی را به جای مهدی عبدی به ترکیب پرسپولیس اضافه کرد تا حسینی در اولین‌بازی بعد از جشن تولد 40 سالگی‌اش در لیگ برتر فوتبال به میدان برود.

حضور 10 دقیقه‌ای حسینی برای دست‌یابی به یک رکورد ویژه کافی بود، او حالا سومین بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که بعد از 40 سالگی همچنان در سطح اول لیگ برتر حضور داشته و به میدان می‌رود.

پیش از سیدجلال حسینی، سهراب بختیاری‌زاده و رضا عنایتی بودند که تا 41 سالگی در سطح اول فوتبال ایران کار خود را دنبال کردند و حالا کاپیتان باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت سومین بازیکن +40 سال تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید:
سید جلال حسینی: شرایط پرسپولیس نرمال نیست/بازیکنان ماشین خود را فروخته و خورده اند
سید جلال حسینی: واقعا شرایط خیلی خوبی ندارند
سید جلال حسینی: فکر می‌کردیم مصدومیت بازیکنان الهلال دروغ باش

انتهای پیام /