سیدجلال حسینی: سن فقط یک‌ عدد است

تیم ما تیم متحد و یکدلی است و در هر بازی برای کسب بهترین نتیجه نهایت تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که نتایجی در حد نام پرسپولیس و برای خوشحالی هوادارانمان رقم بزنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سید جلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احمد ضربه ایستگاهی خوبی را سانتر کرد و خدا را شکر که من هم با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کردم و زحمات بچه‌ها را کامل کردم. سن فقط یک عدد است و همین قدر می‌توانم به شما بگویم که خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم و همراه بچه‌های تیم در آمادگی کامل قرار دارم. همیشه هم سعی می‌کنم به بهترین شکل تمرین کنم و خودم را در بهترین فرم ممکن قرار دهم و برای تیمم مفید واقع شوم.

وی افزود: فوت میناوند و انصاریان دو بازیکن بزرگ پرسپولیس که جزو متعصب‌ترین پرسپولیسی‌ها بودند یکی از بدترین شوک‌هایی بود که به ما وارد شد و باور کنید هنوز نتوانسته‌ایم مرگ این دو عزیز و این دو خبر تلخ را باور و برای خودمان هضم کنیم. ارزش تک تک امتیازهای نیم فصل اول را می‌دانیم و در راه و هدفی که پیش رو داریم اصلاً و به راحتی هیچ امتیازی را از دست نمی‌دهیم و می‌خواهیم با بیشترین و بهترین شرایط نیم فصل اول را تمام کنیم و به استقبال بازی‌های نیم فصل دوم برویم.

سید جلال گفت: مهدی ترابی بازیکن خوبی است و حتماً می‌تواند به تیم ما کمک کند و امیدوارم با تمرینات خوبی که انجام می‌دهد هر چه زودتر در بهترین فرم ممکن قرار گرفته و بتواند به تیم ما کمک کند.

بیشتر بخوانید:
چمنیان : از سید جلال غفلت کردیم و یار گیری نکردیم
سید جلال حسینی : یک سناریو نوشته اند تا ما ضعیف شویم
رکورد جدید سید جلال حسینی با پیراهن پرسپولیس

انتهای پیام/