سید عبدالحمید احمدی: حضور جامعه ورزش در انتخابات امروز پررنگ بود

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی، جمهوریت نظام و مردم سالاری است.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دکتر سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی، جمهوریت نظام و مردم سالاری است. روز انتخابات روز مردم و جمهور است یعنی روزی که مردم باید به پای صندوق بیایند و در تعیین سرنوشت کشور خود اعلام نظر کنند و مردم باید حضور فعال و گسترده ای داشته باشند و با مشارکت حداکثری این روز را جشن بگیرند.

او ادامه داد: خوشبختانه جامعه ورزش همچون گذشته در این انتخابات حضور فعال و گسترده ای داشته است و قبل از انتخابات هم جامعه ورزش نسبت به این اتفاق مهم واکنش خوبی داشتند و مردم را تشویق کردند تا در انتخابات شرکت کنند.

احمدی گفت: موفقیت تیم ملی فوتبال و والیبال باعث افزایش روحیه مردم شد و ورزشکاران هم حضور پررنگی در انتخابات داشتند. امیدوارم بخشی از مردم نیز اگر در انتخابات شرکت نکردند حتما در انتخابات حضور پیدا کنند و آرزو می کنم رئیس جمهور منتخب با حمایت خوب مردم کار خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانبد :
توضیحات معاون وزیر ورزش در مورد استقلال و پرسپولیس
جزییات جلسه هفت ساعته هیات مدیره استقلال با وزیر ورزش و جوانان
نشست استقلالی ها با وزیر ورزش و جوانان

انتهای پیام/