سیلوا : منچسترسیتی نیم‌‌ فصلی توام با ناکامی داشت

ستاره پرتغالی منچسترسیتی می‌گوید یارانش در ادامه مسابقه با ولورهامپتون مرتکب اشتباه شدند تا نیم فصلی غم‌بار برای آبی‌ها ثبت شود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، شب گذشته در آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی، قهرمان فصل قبل، با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ولورهامپتون شد.

سیتیزن‌ها با این شکست با 38 امتیاز در فاصله 14 امتیازی با لیورپول، صدرنشین و قهرمان دور رفت،‌ خود را در رده سوم دیدند.

برناردو سیلوا بعد از باخت تیمش اظهار داشت: “حدود 80 دقیقه با یک بازیکن کمتر مقابل ولورهامپتون بازی کردیم که خیلی سخت بود. به نظرم آنها یکی از سخت‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند.”

وی ادامه داد: “به نظرم خوب بازی کردیم و تا لحظه‌ای که استرلینگ در دقایق 25 و 50 توانست دو گل بزند،‌ اشتباهی مرتکب نشدیم. بعد از آن بود که اشتباه کردیم و حریف سه گل زد.

این چهره افزود: “خیلی خسته بودیم. اگر با این مشکل مواجه نبودیم،‌ این نتیجه کسب نمی‌شد. واقعا غم‌انگیز است که با 10 بازیکن بازی کنیم و از این بازی هیچ امتیازی نگیریم.”

سیلوا در مورد فاصله زیادی که با لیورپول وجود دارد،‌ عنوان کرد: “فکر می‌کنم این عملکرد خوبی برای ما نیست. نیم فصل اول را توام با ناکامی پشت سرگذاشتیم. هیچکس فکر نمی‌کرد در دور رفت تا این حد با لیورپول فاصله داشته باشیم. البته این نکته را هم می‌دانیم که در ادامه فصل باید بسیار تلاش کنیم اما رسیدن به قهرمانی بسیار سخت خواهد بود. نمی‌گویم غیر ممکن چون واقعا چنین اتفاقی بسیار سخت است.”

منبع: فارس