سیکسرز در تکاپو برای حضور در پلی آف به عنوان تیم سوم کنفرانس شرق

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در دیگر دیدار شنبه شب از رقابت های ان بی ای، شیکاگو بولز میزبان فیلادلفیا سونتی سیکسرز بود و سیکسرز موفق شد با نتیجه 96-116 میزبان را شکست دهد.

جی جی ردیک با 4 پرتاب سه امتیازی در مجموع 23 امتیاز کسب کرد.

جوئل امبید 20 امتیاز، 10 ریباند و 3 بلاک به ثبت رساند تا در این پیروزی سهیم باشد و تعداد بردهای سیکسرز (30-50) برای دومین فصل متوالی به رقم 50 برسد.

توبیاس هریس، بن سیمونز، بولدن و بوبان مرجانوویچ به ترتیب 16، 14، 11 و 10 امتیاز با امتیازات فیلادلفیا افزودند.

برای بولز، جاکار سمپسون 29 امتیاز گرفت و تیموتی لواوو-کابارو نیز 14 امتیاز اضافه کرد. شیکاگو از هفت دیدار اخیر خود شش دیدار را واگذار کرده است.

امبید از 21 دیدار اخیر تیمش 12 بازی را به دلیل مصدومیت یا استراحت از دست داده است. او در هر یک از 20 دیدار آخر خود یک دبل دبل به ثبت رسانده و در مجموع در کنار بن سیمونز بازی های موثر و درخشانی برای سیکسرز ارائه داده است.

شیکاگو در دیدار دیشب چند غایب داشت و بدون حضور بازیکن گارد، زک لاوین، و همچنین بازیکن فوروارد، جیمی باتلر، به این دیدار رفت. لاوین به دلیل مصدومیت از ناحیه ران هشت بازی متوالی را از دست داده و باتلر نیز به واسطه آسیب دیدگی شانه نتوانسته در نه بازی آخر حاضر شود.

فیلادلفیا امیدوار است بتواند با کسب نتیجه مطلوب در دو دیدار باقیمانده از فصل معمول، به عنوان تیم سوم کنفرانس شرق وارد مرحله پلی آف شود.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای