شاملی: ابتدا باید وضعیت هیأت مدیره و مدیرعامل نفت مشخص شود

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، مظفر شاملی در مورد وضعیت کادر فنی نفت آبادان، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید ابتدا وضعیت هیأت مدیره و مدیرعامل مشخص شود تا امور لازم در این رابطه بررسی شود.

وی در مورد این‌که آیا وضعیت حضور علی عیسی‌زاده به عنوان مدیرعامل مشخص نیست، تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ حکم همه به پایان رسیده، باید ابتدا وضعیت هیأت مدیره مشخص شود و بعد از آن در مورد مدیرعامل تصمیم‌گیری شده و درنهایت بررسی‌های لازم در مورد قرارداد سرمربی انجام شود.

عضو هیأت مدیره نفت آبادان در مورد اینکه پس صحبت‌های حسن نصر اصفهانی مبنی بر اتمام کار هیأت مدیره صحت دارد، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دقیقاً آن مسائل درست است. باید پالایشگاه بخش، هیأت مدیره را معرفی کند تا امور لازم انجام شود.

وی در مورد این‌که آیا زمان از دست نمی‌رود، گفت: هرچه بگذرد این مسئله به ضرر نفت است. باید جلسه‌ای بگذارند و به نقطه‌نظرات مشترک برسند و پس از مشخص شدن هیأت مدیره اقدامات لازم برای کادر فنی انجام شود.

شاملی در ادامه تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هنوز خیلی از تیم‌ها کارشان را آغاز نکرده‌اند. وضعیت هیأت مدیره‌مان طی امروز و فردا مشخص می‌شود و سپس کارهای بعدی را انجام می‌دهیم. فعلا فولاد از همه تیم‌ها جلوتر است ولی آنها هم تمرینات را شروع نکرده‌اند. جای نگرانی نیست و کارها را به زودی دنبال می‌کنیم.

منبع: فارس