شاه‌منصوری: ادعای ویلموتس بی‌شرمانه است؛ برای 40 روز 2 میلیون یورو گرفت

برای اولین بار این نکته را عرض می‌کنم که مسئولیت دفاع از پرونده مارک ویلموتس برعهده من است و ایشان ابدا به‌تنهایی نمی‌توانند و نه ما اجازه می‌دهیم که بخواهد کاری را انجام دهند.

شاه‌منصوری، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت : بیان و طرح این موضوع که ویلموتس در فیفا به جرم کلاهبرداری از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده، شرم‌آور است. ممکن است به کار فدراسیون فوتبال یک‌سری نقدها مطرح شود اما ادعای چنین مسائلی بی‌شرمانه است چون او برای تنها 40 روز کار کردن دو میلیون یورو از فدراسیون فوتبال پول گرفته‌ است و در ادامه کارش را رها کرده و رفته است. این مسائل را با هدف تشویش اذهان عمومی منتشر می‌کنند و می‌خواهند به نوعی فرار رو به جلو داشته باشند.

اگر درخصوص پرونده ویلموتس و فدراسیون فوتبال بخواهم صحبت کنم این وکیل سوئیسی (دلشات) صرفا در کنار ماست. برای اولین بار این نکته را عرض می‌کنم که مسئولیت دفاع از پرونده مارک ویلموتس برعهده من است و ایشان ابدا به‌تنهایی نمی‌توانند و نه ما اجازه می‌دهیم که بخواهد کاری را انجام دهند. او نمی‌تواند مستقلا دفاع کند و یا حتی به‌صورت مستقل نامه‌ای را ارسال کنند و یا مستقلا در جلسه فیفا حاضر شود و مذاکراتی داشته باشد. درواقع او عضو حقوقی تیمی است که بنده انتخاب کردم.

بیشتر بخوانید :

شاه منصوری : پرونده ویلموتس فتح الباب پیروزی های بعدی است + فیلم