شاگردان ایزد پناه حریف پتروشیمی نشدند

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشورمان امروز آغاز شد و در تنها بازی آن که به میزبانی تهران و تالار آزادی برگزار شد تیم های بسکتبال نیروی زمینی تهران و پتروشیمی بندر امام به مصاف یکدیگر رفتند.

۲ تیم در ابتدا در سالن خالی از تماشاگر آزادی به تمرین و گرم کردن پرداختند و سپس در مراسم کوتاهی که برای تجلیل در نظر گرفته شده بود حاضر شدند.

کوارتر نخست

بازی در ابتدا بسیار پر اشتباه آغاز شد و بازیکنان ۲ تیم در کسب امتیاز ناکام بودند سرانجام خطایی که در محوطه نیروی زمینی اتفاق افتاد باعث شد تا میثم میرزایی ملی پ.ش برای پتروشیمی ۲ امتیاز بگیرد در ادامه حسن زاده هم امتیاز گرفت تا حساب کار ۴…۰ شود. ملی پوشان پتروشیمی کار را برای بازیکنان نیروی زمینی سخت کرده بودند و خیلی زود اختلاف را به ۸ امتیاز رساندند. در ادامه نیروی زمینی نخستین امتیازش را به دست آورد هنگامی که نتیجه بازی ۱۰ … ۲ بود ایزد پناه برای نیرپی زمینی درخواست وقت استراحت داشت.

در ادامه جریان بازی کاملا یک طرفه دنبال می شد . پتروشیمی پر ستاره به خوبی کار را دنبال می کرد و بازیکنان ملی پوش این تیم هم امتیاز های خوب ارزشمندی برای تیمشان کسب می کردند . این روند امتیاز گیری و همچنین دفاع عالی پتروشیمی باعث شد تا سرانجام این کوارتر با نتیجه ۲۹…۵ به سود این تیم به پایان برسد.

کوارتر دوم

بازی در ست دوم با کسب امتیاز برای تیم نیروزی زمینی آغاز شد شاگردان ایزد پناه بهتر بودند و امتیاز گرفتند. البته پتروشیمی در ادامه بهتر بود و فاصله را بیشتر کرد. بازیکنان پتروشی به خوبی دفاع می کردند و ضربات خوبی هم روانه حلقه می کردند. ۲ تیم البته در این کوارتر خطا های نسبتا زیادی هم داشتند بازیکنان جوان نیروی زمینی هم نمی توانستند از موقعیت هایشان بهخ خوبی استفاده کنند و در عوض این پتروشیمی ها حملاتن خوبی انجام می دادند و به خوبی هم امتیاز می گرفتند.

بازیکنان نیروی زمینی به خوبی توپ ربایی می کردند اما با دفاع خوبی از تیم حریف در زیر حلقه رپ به رپ می شدند در ادامه اعتراض ایزد پناه به داوری برای او خطایی در پی داشت. در نهایت این بازی در این کوارتر با نتیجه ۱۸…۱۶ به سود پتروشیمی به پایان رسید . شاگردان ایزد پناه در این کوارتر عملکرد خوبی داشتند

کوارتر سوم

بازی در کوارتر سوم هم با نمایش خوب بازیکنان نیروی زمینی همراه بود ُ شاگردان ایزد پناه به خوبی بازی را کنترل می کردند اما با تجربه های پتروشیمی مانع آن شدند که آن ها به سادگی امتیاز بگیرند و همین جدال جذابی را رقم زده بود ۵ خطا شدن ۲ تیم باعث شد تا شرایط سختی رقم بخورد و هر برخوردی منجر به پنالتی شود. فشار در اواخر این کوارتر روی حلقه نیروی زمینی زیاد شده بود و در نهایت این کوارتر با نتیجه ۲۶ …۱۴ به سود پتروشیمی به پایان رسید.

کوارتر چهارم

بازی در کوارتر چهارم هم با درخشش بازیکنان پتروشیمی همراه بود . ایزد پناه سرمربی نیروی زمینی بازهم به داور معترض شد و همین باعث شد تا اخطار دیگری بگیرد . برای لحظلاتی بازی را متوقف کند. دقت بازیکنان پتروشیمی در پرتاب های ۳ امتیازی شرایط سختی را برای نیروی زمینی به وجود آورده بود بازی در این کوارتر پر برخورد دنبال می شد و تیم پتروشیمی خیلی زود خطاهایش پر شد بازی در پایان این ست با نتیجه ۹۶-۵۳ به سود پتروشیمی به پایان رسید