شاگرد سابق کی‌روش: کارلوس به درد کلمبیا نمی‌خورد!

به گزارش شبکه لحظه:

روبن داریو هرناندز، تنها بازیکن کلمبیاییست که زیر نظر کارلوس کی روش، سرمربی کنونی تیم ملی ایران که گزینه اصلی هدایت کلمبیا می باشد، کار کرده است.

سایت «Antena 2 » به سراغ این بازیکن کلمبیایی رفته تا از سبک بازی سرمربی پرتغالی و نظرش درباره حضور کی روش در راس کادر فنی کلمبیا جویا شود. بازیکن سابق تیم ملی کلمبیا درباره این موضوع گفت: من زمانیکه زیرنظر کی روش در تیم مترو استارز آمریکا کار می کردم، متوجه شدم که او رو به بازی مستقیم می آورد و آنچه که در اروپا اجرا می شد را اجرایی می کند. او تیم ها را تحت فشار می گذاشت و به سرعت و حملات هجومی شهرت داشت.

وی افزود: اکنون با گذشت بیش از دو دهه از کار کردنم با او ، کی روش در جام های مختلف حضور پیدا کرده و با بازیکنان بزرگی کار کرده پس بدون شک او در کارش پیشرفت کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی کلمبیا کی روش را مناسب هدایت تیم ملی کشورش ندانست، گفت: به نظرم اکنون سرمربیان داخلی توانمندی مثل لوئیس فرناندز سوارس، خورخه بینتو و آلبرتو گامیرو را داریم و همچون مربیان کلمبیایی توانمندی که در خارج از کشور کار می کنند مثل رویدا و کارلوس اوسریو را داریم. به نظرم در شرایط کنونی آمدن مربی غیرکلمبیایی تنها باعث به هدر دادن استعدادهای کلمبیا می شود و خوب نیست.

منبع:خبرگزاری فارس