شایسته‌ها به تیم ملی می‌رسند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی اکبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: شرایطی را که کادر فنی تیم ملی برای حضور در ترکیب تیم ملی اعلام کرده شفاف و بدون ابهام است و همین موضوع باعث می شود آنها که شایسته هستند به اردوی تیم ملی راه پیدا کرده و در نهایت به ترکیب اصلی تیم ملی برسند. 

وی ادامه داد: در این مسابقات همه مدعیان تیم ملی غیر از آن چند نفری که به حق از سوی کادر فنی معاف شدند، حضور دارند. در همین چند روز برگزاری مسابقات سطح بالایی را شاهد بودیم که برخی چهره های صاحب نام و عنوان برابر رقبای جوان خود بازنده شدند. شرایط برای همه یکسان است و این یعنی آنکه همه تکواندوکاران با انگیزه بالا در این مسابقات شرکت کنند.

اکبری با بیان اینکه رسیدن شایسته ها به اردوی تیم ملی نتیجه برگزاری مسابقات انتخابی با این شرایط است اظهار داشت: خوشبختانه تکواندوکاران به این نکته مهم پی برده اند که درهای تیم ملی بسته نیست، تیم ملی از قبل انتخاب نشده و آنها نیز شانسی برای خود قائل هستند که با تلاش زیاد به اردوی تیم ملی برسند. کادر فنی تیم ملی از اولین مسابقه در سالن حضور داشت و همین موضوع نشان از عزم راسخ مربیان ملی برای حضور بهترین ها در ترکیب تیم ملی است. 

این مربی جوان در خصوص قضاوت داوران هم گفت: خدا را شکر داوریها خوب بوده و مشکلات بیشتر از ایرادات سیستم الکترونیکی است. اشتباه هم در قضاوت ها بوده و این امری طبیعی است ولی مشکلات سیستم رایانه ای به برخی تکواندوکاران لطمه زد. اعتراض هم کردیم که رسیدگی شد، ولی برای تکواندوکارانی که از این مشکل لطمه خوردند دیگر نمی‌توان کاری کرد. 

وی در پایان در خصوص شرایط تکواندوکاران قزوین گفت: ما با ۱۸ تکواندوکار در این رقابتها شرکت کردیم، مهدی برخورداری تا مبارزه پایانی پیش رفت و در نهایت مجوز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورد. سایر نفرات ما نیز عملکرد خوبی داشتند.

مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی  از چهارشنبه ۱۲ دیماه در سالن خانه تکواندو آغاز شده و امروز به پایان می رسد. 

منبع: مهر