شایعه ارتباط زن فوتبالیست مشهور با ستاره پاریسی ها

شایعه ارتباط همسر دنی آلوز با اشرف حکیمی فضای مجازی را در نوردید.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ اخیراً شایعه‌ای در رسانه‌های متعددی منتشر شده بود که مدعی بودند اشرف حکیمی و ژوانا سانز، همسر سابق دنی آلوس، در یک کلوپ شبانه در مادرید با هم دیدار کردند. این خبر توسط الکسیا ریواس در برنامه Ya es mediodia منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد، زیرا در صورت صحت، سانز را در شرایط بسیار پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

سانز تصمیم گرفت به سؤالات فالوئرهای خود در اینستاگرام پاسخ دهد و یکی از آنها می‌خواست بداند که آیا شایعات مطرح شده صحت دارند و سانز با اشرف حکیمی دیدار می‌کند یا خیر. سانز پاسخ داد: «من بیماری این کشور را درک نمی‌کنم. چقدر نامحترم هستید. شما با شرارت پایتان را از گلیمتان درازتر می‌کنید. من او را نمی‌شناسم و هرگز او را در زندگی‌ام ندیده‌ام.»

علاوه بر این، از او در مورد نقل مکان کردن به مادرید و ارتباطش با خانواده آلوس سوال شد. اخیرا شایعه دیگری هم مطرح شده بود مبنی بر اینکه خانواده آلوس از سانز درخواست کردند که با امضای قراردادی محرمانه قبول کند که در خانه مشترکش با این بازیکن بماند. سانز پاسخ داد: «من برای سلامت روانم تصمیم گرفتم که جابجا شوم. نیاز به شروع دوباره در جایی دیگر دارم. فرصت‌های شغلی بسیار خوبی هم برایم به وجود آمد و تصمیم گرفتم بلافاصله نقل مکان کنم.»

انتهای پیام/