شایعه در شهر؛ منچسترسیتی به دنبال حضور مجدد جیدون سانچو در اتحاد؟

ملی پوش انگلیسی بروسیا دورتموند گزینه‌ای محبوب در نقل و انتقالات یک سال آینده محسوب می‌شود. جیدون سانچو 19 ساله، در تابستان نقل و انتقالاتی 2017 به دورتموند پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ به نظر می‌رسد طی یک سال آتی شاهد جدایی جیدون سانچو از بروسیا دورتموند باشیم. وینگر 19 ساله در تابستان 2017 با قراردادی به ارزش حدودا هشت میلیون یورو از منچسترسیتی راهی بروسیا دورتموند شد. سانچو قبل از پیوستن به دورتموند در تیم 18 ساله‌های منچسترسیتی بازی می‌کرد.

با گذشت دو فصل از حضور این بازیکن در وستفالن، ارزش او در بازار نقل و انتقالات به حدود 100 میلیون یورو رسیده است! درخشش سانچو در دورتموند و حضور او در تیم ملی انگلیس باعث شده تا این بازیکن مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار بگیرد. در رسانه‌ها از منچستریونایتد به عنوان جدی‌ترین مشتری او یاد می‌شود. حتی گفته شد که یونایتد در پنجره نقل و انتقالات یک ماه آینده (ژانویه)، برای جذب سانچو تلاش خواهد کرد. در ماه گذشته سانچو و مدیریت دورتموند با مشکل مواجه شدند و این بازیکن خواستار ترک باشگاه شد. از همین رو احتمال انتقال او به یونایتد بسیار افزایش پیدا کرد. اما مشکل سانچو و باشگاه حل شد و انتظار می‌رود او تا تابستان در دورتموند بماند.

بعد از منچستر یونایتد، نام چلسی، بارسلونا و رئال مادرید نیز به عنوان علاقه‌مندان این بازیکن مطرح شد. در تازه‌ترین خبر، نشریه سان اعلام کرده که منچسترسیتی خواهان بازگشت سانچو به اتحاد است. انتقالی که در صورت وقوع بی‌شباهت به انتقال پوگبا به یوونتوس و بازگشتش به منچستر یونایتد نخواهد بود. دورتموند سانچو را با هشت میلیون یورو دراختیار گرفت و حالا در صورت فروش ارزش این بازیکن بیش از 100 میلیون یورو خواهد بود!