شایعه روز | نکونام « دایی» را کنار زد تا سرمربی تراکتورسازی شود!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از برکناری محمد تقوی از سمت مربیگری این تیم، با گری لیکنز به توافق رسید و این مربی مشهور بلژیکی به ایران آمد. لیکنز با تراکتور نتایج قابل قبولی گرفت و تا جایی پیش رفت که با 5 پیروزی پیاپی این تیم را از میانه جدول به 4 تیم برتر لیگ رساند. تراکتور با او تبدیل به یکی از مدعیان قهرمانی شده بود که در تبریز موفق به شکست سپاهان و استقلال شده بود.

تراکتور با پیروزی در رشت مقابل سپیدرود می توانست به یک قدمی پرسپولیس برسد که با اشتباهات فاحش و مرگبار محسن فروزان این تیم با حساب 3 بر 1 مقابل قعرنشین جدول شکست خورد تا همه چیز بهم بریزد. پس از این مسابقه تراکتورسازی دیگر رنگ پیروزی را در لیگ برتر ندید و 3 بازی دیگر را هم پشت سرهم باخت و با تساوی مقابل پرسپولیس و هفته پایانی مقابل فولاد خوزستان، حتی نتوانست سهمیه آسیایی کسب کند.

صحبت های مقدماتی ظاهرا با علی دایی انجام شده بود اما شاید همان دلیل معروف که دایی دوست ندارد در خارج از تهران مربیگری کند او را از نیمکت پرشورها دور کرد. حالا جواد نکونام اصلی ترین گزینه زنوزی برای هدایت تیمش است. نکونام که پیشتر در تیم خونه به خونه بابل در لیگ یک ازادگان نتایج خوبی گرفته بود در اواسط 2 فصل پیش به نساجی رفت و این تیم را به لیگ برتر رساند. با نساجی هم نتایج خوبی می گرفت که اختلاف با مدیرعامل باعث شد او از سمت خود کنار برود. حالا نکونام اصلی ترین گزینه هدایت تراکتورسازی است و باید دید کاپیتان سابق تیم ملی ایران و دستیار کوتاه مدت کی روش می تواند در این نتیجه بگیرد یا خیر.

خبرنگار: سپهر خرمی