ششمین پیروزی بلیزرز در دیدارهای خارج از خانه در مقابل هورنتس رقم خورد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته بیستم رقابت های ان بی ای، یکشنبه شب دیداری بین شارلوت هورنتس و پورتلند تریل بلیزرز صورت گرفت که در آن بلیزرز موفق شد میزبان خود را با نتیجه 108-118 مغلوب سازد.

دمین لیلارد 23 امتیاز، یوسف نورکیچ 26 امتیاز و رودنی هودِ نیمکت نشین 27 امتیاز برای تیم پورتلند کسب کردند. هود تنها در کوارتر چهارم 21 امتیاز گرفت.

بلیزرز در کوارتر اول به برتری 15 امتیازی دست یافت و در کوارتر چهارم و در 6 دقیقه پایانی در یک روند امتیازگیری متوالی 2-15 و با بازی درخشان هود دوباره به برتری دست یافت.  

بلیزر از هفت بازی اخیر خود به 6 برد دست یافته است. این تیم با اینکه ششمین مسابقه خود در سفر فشرده 15 روزه اش را بازی می کرد، اما اثری از خستگی در بازیکنان دیده نمی شد و آنها تا پایان مسابقه همچنان پرحرارت ظاهر شدند.

نورکیچ با 26 امتیاز، 15 ریباند و 6 پاس گل نزدیک بود تریپل دبل کند. او نیز با گرفتن 7 امتیاز از روند 2-15 ، همچون هود نقشی کلیدی در کوارتر تعیین کننده چهارم ایفا کرد.

بازیکنانی چون لیلارد (23) و الفاروق امینو (14) نیز برای بلیزرز امتیازات دو رقمی کسب کردند. سی جی مک کالوم که در ماه ژانویه در مقابل هورنتس 30 امتیاز کسب کرده بود در این دیدار تنها 6 امتیاز به دست آورد.

برای هورنتس بیشترین امتیاز از سوی جِرمی لمب به دست آمد. او از 23 امتیاز خود 20 امتیاز را در نیمه اول کسب کرد. فرانک کامینسکی و کمبا واکر هریک 18 امتیاز، تونی پارکر 14 امتیاز و مایلز بریجز نیز 10 امتیاز کسب کردند.

جرمی لمب

بلیزرز کوارتر اول را 25-32 برد و نیمه اول را 50-56 به سود خود پایان داد؛ و بعد در کوارتر سوم نتیجه را 80-81 کرد. اما این تیم در کوارتر چهارم نمایشی طوفانی ارائه داد و با هنرنمایی نورکیچ، هود و امینو اختلاف امتیازات را به 14 نیز رساند و در نهایت برد را نصیب خود ساخت.

بلیزرز بازی های خارج از خانه خود را سه شنبه با رویارویی با ممفیس پایان خواهد داد. هورنتس نیز چهارشنبه میزبان میامی خواهد بود.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای