ششمین پیروزی متوالی بروکلین نتز در برابر لیکرز رقم خورد

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در هفته دهم از رقابت های ان بی ای، سه شنبه شب بروکلین نتز موفق شد میهمان خود لس انجلس لیکرز را با نتیجه 115-110 شکست دهد.

دی‌آنجلو راسل طی یک بازی درخشان با کسب 22 امتیاز و 13 پاس گل موجب شد تیمش به ششمین برد پیاپی خود دست یابد تا کاری از دست لبرون جیمز 36 امتیازی برای لس انجلس لیکرز بر نیاید. از زمان پیوستن راسل به بروکلین نتز در سال 2017، این سومین رویارویی او با لس انجلس لیکرز، یعنی تیم سابقش، بود که در آن موفق شد به دومین دبل دبل فصل خود نیز دست یابد. او از 21 شوت خود موفق شد 9 شوت را گل کند که یکی از آنها یک پرتاب سه امتیازی موثر بود که نتیجه را 113-107 کرد آن هم در حالیکه تنها 22 ثانیه به پایان بازی مانده بود.

پرتاب سه امتیازی لبرون جیمز از سمت چپ باعث شد بروکلین نتز کمی عقب نشینی کند اما او در 5 ثانیه آخر یک پرتاب سه امتیازی را که می توانست به تغییرنتیجه منجر شود از دست داد. جیمز در این دیدار هفتاد و ششمین تریپل دبل خود درزندگی حرفه ای اش را به ثبت رساند.

برای تیم بروکلین نتز، جو هریس 19 امتیاز، اسپنسر دینویدی بازیکن ذخیره تیم 18 امتیاز و هالیس جفرسون 17 امتیاز کسب کردند تا بروکلین 48.4 درصد شوت موفق داشته باشد و به ششمین برد پیاپی خود از آوریل 2015 دست یابد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای