شهسواری: باشگاه دیگر نباید بهانه تبلیغات برای ورزش بانوان را بیاورند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ندا شهسواری در مورد پایان دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: مسابقات سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم، 4 تیم در یک سطح هستند و مسابقات بسیار نزدیک است. هم شهر بابک،‌دانشگاه آزاد و تیم دیجی‌تندرست تیم‌های خوبی هستند.

وی ادامه داد: فقط تیم ما دو بازیکن ملی دارد و سایر تیم‌ها 4 بازیکن ملی گرفتند،‌ به همین دلیل رقابت‌ها نزدیک و فشرده است.

* هماهنگی با صامت تجربه زیادی برای صدرنشینی کرد

ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان در مورد صدرنشینی نامینو در پایان دور رفت گفت: من به همراه مریم صامت هماهنگی بسیار خوبی داریم و تجربه کمک زیادی به ما کرد تا در رقابت‌ها پیروز شویم. با توجه به اینکه ما چند سالی است در کنار هم بازی می‌کنیم در بازی‌های دوبل خیلی موفق بوده‌ایم و اردوی 10 روزه‌ای که در اصفهان داشتیم کمک زیادی به ما کرد. بازی‌ها آنقدر نزدیک است که حتی یک اشتباه کوچک هم باعث باخت می‌شود.

* قراردادمان با توجه به تورم بالا نرفته/ باشگاه‌ها نباید دیگر بهانه تبلیغات داشته باشند

شهسواری با اشاره به اینکه قراردادها در بخش بانوان خوب نبوده است، گفت:‌ قراردادمان کمتر از پارسال نشده اما نسبت به تورم موجود بالا هم نرفته است.قرارداد من که المپیکی بوده‌ام 17 میلیون تومان است و سایر نفرات بماند! خوشبختانه دو روز مسابقات بانوان پخش مستقیم داشت اما متاسفانه قراردادها هیچ تفاوتی نکرد. تنها رشته‌ای هستیم که مسابقات بانوانش پخش زنده دارد و با این شرایط باشگاه‌ها دیگر نمی‌توانند و نباید بهانه تبلیغات را بیاورند. در حالی که مسابقات لیگ‌های رشته‌های معتبر مردان در جریان است اما بازی‌های بانوان پخش می‌شود آن هم در بهترین زمان ممکن.

وی عنوان کرد:  قبلا می‌گفتند تبلیغاتی وجود ندارد، اما حالا که پخش مستقیم می‌شود نمی‌دانم این پایین بودن قراردادها برای چیست. مسابقات‌مان نسبت به سال‌های گذشته هم بیشتر شده و به طبع آن باید قراردادها بالا برود اما چنین اتفاقی نیفتاده است. ما دو مرحله در دور رفت و دو مرحله در دور برگشت بازی می‌کنیم و مرحله پلی‌آف هم داریم اما سال‌های قبل لیگ به صورت رفت و برگشت و یک دوره پلی‌آف بود.

منبع: فارس