شهنازی : مطمئنم وضعیتمان در آینده بهتر خواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا تهران پس ازبازی امروز تیمش برابر سپاهان گفت : بازیکنان ما تمام تلاششان را انجام دادند اما در ست دوم مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم بازی را در امتیازات حساس تمام کنیم. اگر ست دوم را می‌بردیم، روند بازی تفاوت پیدا می‌کرد.

شهنازی ادامه داد: سپاهان هم تیم واقعا خوبی بود. تیم‌هایی مثل سپاهان و یزد که از لیگ پایین تری به لیک برتر آمدند، انگیزه بالایی دارند. به خوبی والیبال بازی می‌کنند و من به آن‌ها تبریک می‌گویم. بهتر از ما بازی کردند و ما هم تلاش خودمان را کردیم البته تعدادی از بازیکنان ما آرام آرام آماده می‌شوند چرا که دیر به ما ملحق شدند و اگر آن‌ها آماده شوند شرایط تیم ما خوب می‌شود و من نگران وضعیت سایپا نیستم. مطمئم که شرایط ما بهتر از این خواهد شد.

او گفت: تلاش می‌کنیم ضعف‌ها و اشتباهات مان را درست و آن‌ها را به نقطه قوت مان تبدیل کنیم و بازی‌های بهتری را در ادامه اراده دهیم.

شهنازی درباره اعتراضی که بازیکنان تیمش در این بازی نسبت به داوری داشتند، گفت: نمی‌گویم این‌ها طبیعی است، اما تا زمانی که ویدیو چک در والیبال نباشد همه فکر می‌کنند که خودشان درست می‌گویند. من و مربی تیم حریف چنین فکری می‌کنیم. سپاهانی‌ها هم به داوری اعتراض داشتند. البته ما بیشتر به ناظر بازی اعتراض داشتیم و این موضوعی طبیعی است. وقتی ویدیو چک نباشد، همین خواهد شد. البته ۳ یا ۴ توپ هم به خاطر لیز بودن زمین خراب شد و من بار‌ها گفتم که زمین لیز است و هر چه قدر ما می‌گوییم کسی گوش نمی‌کند. امیدوارم این مشکل اساسی حل شود. .

شهنازی درباره آمدن ویدوی چک به والیبال ایران گفت: فکر نمی‌کنم! اگر هم بیاید شاید در بازی‌های پلی‌آف استفاده شود. البته وجود این سیستم در والیبال لازم است. داور خوبی در این بازی سوت زد، اما خب همه دچار اشتباه می‌شوند. نمی‌گویم که اشتباهات او تاثیر گذار بود، اما داوران خط مثل همه آدم‌ها اشتباهاتی داشتند. اگر VAR بیاید، درصد اشتباهات کم می‌شود.

شهنازی درخصوص دعوت شدنش به کمیته انضباطی تصریح کرد: احتمالا من را برای تشویق شدن به کمیته انضباطی دعوت کردند. چون من کاری نکردم. فقط گفتم بازی داور و ناظر دارد و باید من را تشویق کنند. مستنداتی دارم که بی تربیتی بازیکنان حریف را نشان می‌دهد و کار آن‌ها واقعا بی شخصیتی بود. فیلم این کار‌ها را دارم و نشان کمیته انضباطی خواهم داد. انتظار دارم ضمن تشویق کردن من تنبیهات لازم را برای آن‌ها در نظر بگیرد. فردا ساعت ۱۲ این جلسه برگزار می‌شود.