شوخی یا جدی بازی با بیت‌المال؛ امیرحسین فتحی پرونده سوپرجام را به دادگاه لاهه می‌برد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از گذشت شش ماه از قهرمانی در سوپرکاپ ایران بار دیگر به مقام قهرمانی در این بخش رسید!

ماجرا از این قرار است که در تاریخ 29 تیر سال گذشته مقرر شد دیدار نهایی سوپرکاپ بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی انجام شود که استقلال به دلیل حضور در اردوی ترکیه به تهران بازنگشت و این مسابقه با حساب سه بر صفر به سود سرخ پوشان اعلام شد.

در نهایت استقلال شکایتش را به کمیته انضباطی برد که این کمیته نیز رای به پیروزی سرخ پوشان داد. امیرحسین فتحی اما سعی کرد این پرونده را به دادگاه بین المللی ورزش ببرد و این دادگاه نیز پس از بررسی شش ماهه اعلام کرد که رای قابل بازگشت نیست و پرسپولیس قهرمان سوپرکاپ ایران شده است.

باشگاه استقلال نیز در واکنش به این ماجرا، به طور رسمی اعلام داشت که در دادگاه لاهه پیگیر این پرونده است و شکایتی جدید را تنظیم خواهند کرد:  من هم امروز (روز گذشته – دوشنبه) از رای دادگاه CAS مطلع شدم. ما شکایت خود را به دادگاه لاهه خواهیم برد و از این پرونده کوتاه نخواهیم آمد!

این که فتحی به دلیل فرار از افکار عمومی سعی دارد این پرونده را طولانی تر کند و از جیب بیت المال بار دیگر هزینه های گزاف بتراشد در نوع خود شگفت انگیز است!

خبرنگار: سپهر خرمی