شوک به فوتبال بوشهر | ویسی به دلیل تحمیل بازیکن و مربی از سمت خود استعفا کرد!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر یا همان شاهین بوشهر سابق با هدایت عبدالله ویسی با وقفه ای دو سه ساله سرانجام موفق شد به لیگ برتر صعود کند تا بار دیگر شور و شوق استان بوشهر به فوتبال ایران بازگردد.

ویسی که محبوب بوشهری ها شده بود در آستانه بستن تیمی معقول برای فصل آینده از سمت خود کناره گیری کرد تا شوک بزرگی را به شهر بوشهر و استان وارد کند. سرمربی مستعفی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با انتقاد از دخالت افراد غیر فوتبالی در مسائل این تیم گفت: از سمتم استعفا کردم چون می‌خواهند به من مربی، سرپرست و بازیکن تحمیل کنند.

او در گفتگویی با خبرگزاری ایسنا مدعی شده دخالت های بی‌جا دلیل اصلی این استعفای ناگهانی بوده است:« دوباره کارشکنی‌ها از طریق افرادی که در سیاست و شورای شهر هستند شروع شد؛ افرادی که نمی دانند ورزش و فوتبال یعنی چه ولی می خواهند همه کاره باشند. اینها یکی دو نفر هستند که به موقع اسمشان را می گویم و مردم هم آنها را می شناسند. آنها می خواهند سرپرست، مدیرعامل، مربی و بازیکن و حتی مدیر رسانه ای تحمیل کنند اما زیر بار این مسائل نمی روم. شاید یادشان رفته باشد بزرگترین بازیکن سیاسی که در تیمم بود را در سالهای گذشته بیرون کردم».