شوک روز | استقلال تهران در آستانه کسر شش امتیاز با شروع فصل جدید لیگ برتر!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال استقلال تهران اردوی آماده سازی خود را در ترکیه آغاز کرد تا شروعی قدرتمند از لحاظ بدنی و هماهنگی بین بازیکنان در لیگ برتر داشته باشد.

بازیکنان مدنظر استراماچونی یکی پس از دیگری در حال جذب و حضور در این تیم هستند و ظاهر امر نشان می دهد شرایط عالی است اما بحران عجیبی به زودی یقه استقلال را خواهد گرفت البته در صورت عدم درایت مدیران این تیم در پرداخت بدهی به بازیکنان خارجی سابق!

پروپویچ مهاجم سابق استقلال است که برای یک فصل پیراهن آبی را بر تن کرد اما با تعلل مدیران وقت، طلب این بازیکن پرداخت نشد تا او به فیفا شکایت کند. آنطور که خبرورزشی اشاره کرده؛ فرصت کوتاهی برای تسویه استقلال با پروپییچ باقی مانده است؛ تنها ۷ روز دیگر. یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال روز ۱۱ تیرماه اعلام کرد تنها ۱۵ روز باقی مانده است. یعنی ۲۶ تیرماه زمان تمام می‌شود. امروز نوزدهم است، یعنی در فاصله ۷ روزه تا پایان اتمام زمان استقلال. اگر فکر می‌کنید با این شرایط در یک هفته آینده اتفاق خاصی خواهد افتاد سخت در اشتباه هستید. یک منبع آگاه روز گذشته اعلام کرد تقریباً از پرداخت پول پروپییچ ناامید شده‌اند و در یک هفته آینده هم هیچ اقدامی نمی‌کنند.