شکست اورلاندو در خانه و تداوم پیروزی های متوالی اوکلاهاما سیتی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سه شنبه شب در دیداری از هفته شانزدهم رقابت های ان بی ای، اوکلاهاما سیتی تاندر موفق شد در رویارویی با میزبان خود اورلاندو مجیک این تیم را 126-117 شکست دهد.

دنیس شرودر 21 امتیاز به دست آورد که 18 امتیازِ آن را تنها در کوارتر چهارم کسب کرد. پل جرج نیز 37 امتیاز گرفت که 31 امتیازش در نیمه اول به دست آمد. راسل وستبروک با 23 امتیاز، 14 پاس گل و 14 ریباند موفق به ثبت تریپل دبل شد و پیروزی های متوالی اوکلاهاما سیتی را به 6 برد افزایش داد.

نیکولا ووچویچ 27 امتیاز و 11 ریباند برای اورلاندو به ثبت رساند و اوان فورنیر 17 امتیاز افزود. اورلاندو از 8 بازی اخیرش در 7 بازی شکست خورده و 4 باخت پیاپی در کارنامه دارد.

اوکلاهاما سیتی در حالی که در 5 دقیقه پایانی بازی سه امتیاز از اورلاندو عقب بود، توانست 103-116 پیش بیفتد. در ادامه، ووچویچ فاصله امتیازات دو تیم را به 5 کاهش داد اما اوکلاهاما سیتی بلافاصله پاسخ گفت و برتری خود را به 11 امتیاز رساند.

بیشترین فاصله امتیازات دو تیم در کوارتر سوم رخ داد جایی که تاندر 15 امتیاز پیش افتاد اما اورلاندو با کسب امتیازات پی در پی، برتری را پس گرفت و به جرج اجازه نداد در کوارتر سوم امتیازی کسب کند. جرج در دو کوارتر نخست بازی درخشانی به نمایش گذاشت؛ او در کوارتر اول 14 و در کوارتر دوم 17 امتیاز به دست آورد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای