شکست نزدیک آسمان خراشان ایران برابر قهرمان جهان

تیم ملی بسکتبال کشورمان نخستین دیدار تدارکاتیش برابر اسپانیا را با نتیجه ای نزدیک واگذار کرد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  به نقل از بسکتبال کلاب، نخستین دیدار تدارکاتی تیم های ملی بسکتبال ایران و اسپانیا ساعت ۱۸:۳۰ در فونته سن لوئیز والنسیا آغاز شد.

تیم ایران بازی را خوب آغاز کرد و پس از شکست ۱۹ بر ۱۳ در کوارتر نخست، کوارتر دوم را ۲۳ – ۱۸ به سود خود تمام کرد تا اسپانیا با حداقل اختلاف برنده به رختکن برود.

در کوارتر سوم اما اسپانیا نمایش بهتری داشت و ابتکار عمل را به دست گرفت تا با برتری ۲۸ – ۹ در این وقت، در مجموع ۶۵ – ۴۶ از ایران پیش باشد. در اواخر این کوارتر نوید رضایی‌فر با دو پرتاب آزاد موفق و سینا واحدی با حرکتی زیبا ۴ امتیاز برای ایران گرفتند.

تیم ایران سبد اول کوارتر چهارم را هم گرفت اما ۳ امتیازی اسپانیایی‌ها جواب این توپ بود. توپ ربایی زیبای ارسلان ایران را به ۵۰ رساند و اسپانیا هم به ۷۰ رسید ولی پرتاب منطقه‌ای داورپناه ۳ امتیاز دیگر برای ایران داشت‌. کازویا ۲ امتیاز دیگر گرفت تا نتیجه کوارتر چهارم ۷ – ۷ شود.

پس از وقت استراحت اسکاریولو، ارون گرامی‌پور سبد بعدی ایران را گرفت و جمشیدی اختلاف را کمتر کرد. اسپانیا ۳ بعدی را زد. یکی از دو پرتاب سانز هم موفق بود. کار خوب آرون سبد بعدی ایران بود. سرخیو مارتینز فول گل می.گیرد. پرتابش موفق نیست اما اسپانیا در ریباند ۳ می.زند. یک حمله و دو امتیاز دیگر برای اسپانیا و وقتی مارتینز امتیاز ۸۵ را هم برای اسپانیا می‌گیرد، مهران شاهین طبع وقت استراحت می‌خواهد. در بازگشت دو‌تیم، اسپانیا ۳ دیگری می‌زند. بالاخره نوید ایران را به ۶۱ می‌‌رساند.

بیشتر بخوانید :
نتیجه و خلاصه بازی بسکتبال آتلانتا هاکس ۱۱۰ و میلواکی باکس ۸۸ | NBA…
برگزاری اولین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و ژاپن در شهر میاگی
برنامه‌های تیم‌ملی بسکتبال برای المپیک توکیو اعلام شد

انتهای پیام/