شکست ورونا برابر مدافع عنوان قهرمانی

در ادامه رقابت‌های والیبال در لیگ‌های مختلف جهان تیم ورونا برابر پروجا شکست خورد اما اسکرا به سختی از سد ترفل گدانسک گذشت.

به گزارش شبکه لحظه وبه نقل از ایسنا:

در ادامه رقابت‌های والیبال در لیگ های مختلف جهان شب گذشته(شنبه) در سری A ایتالیا تیم ورونا در حضور یاران ایرانیش مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شد اما در پلاس لیگا لهستان اسکرا بلهاتوف با درخشش عبادی پور از سد ترفال گدانسک گذشت.

در آغاز هفته دوم سری A ایتالیا، تیم ورونا در شبی که از محمد جواد معنوی نژاد و مرتضی شریفی زیاد بهره نبرد با حساب سه بر صفر و با امتیاز های ۲۵-۱۲، ۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۸ مغلوب پروجا مدافع عنوان قهرمانی شد.
در این دیدار معنوی نژاد ۵ و شریفی ۲ امتیاز برای ورونا کسب کردند تا شاگردان گربیچ دست خالی زمسن را ترک کنند.

همچنین در سری B، پگ تایوانو در شب درخشش فوق العاده وحید والی نتوانست برابر کلوپ کری در یک ماراتن جذاب کارب از پیش ببرد و در پایان سه بر دو نتیجه را به حریفش واگذار کرد.

در این  بازی وحید والی ۲۷ امتیاز کسب کرد اما نتوانست مانع از تیمش شود.

در یکی از مهمترین دیدار های پلاس لیگای لهستان، تیم اسکرا بلهاتوف در حضور ثابت میلاد عبادی پور موفق شد با نتیجه سه بر دو برابر ترفل گدانسک که هدایتش بر عهده آناستازی است بگذرد.

ست های بازی با امتیاز های ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۵-۱۹، ۱۶-۲۵ و ۱۵-۱۲ به سود اسکرا پایان یافت عبادی پور ۱۴ امتیاز برای تیمش کسب کرد.