شگفتی شاگردان رجب زاده/قشقایی مدعی جدید لیگ

در سومین تجربه سرمربیگری مهدی رجب‌زاده در تیم قشقایی، شاگردان رجب‌زاده در خانه موفق شدند از سد حریف خوزستانی خود با برتری پرگل بگذرند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ یک امروز در شیراز برگزار شد؛ جایی که دو تیم قشقایی و استقلال ملاثانی که شروع نسبتاً خوبی در فصل جدید لیگ یک داشتند، به دنبال کسب سه امتیاز برای حفظ جایگاه خود در رقابت مدعیان بالای جدولی بودند. قشقایی از سه بازی قبلی خود 6 امتیاز گرفته بود و استقلال هم با 5 امتیاز در تعقیب حریف شیرازی در جدول است.
شاگردان مهدی رجب‌زاده پس از شکست مقابل ملوان، امروز در دیدار خانگی بازی را خوب آغاز کردند و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ اما تلاش بازیکنان قشقایی برای رسیدن به گل بی‌ثمر بود و در نیمه نخست نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند؛ از آن‌سو آبی‌های اهوازی هم روی ضدحملات فرصت‌های خوبی نصیب‌شان شد که البته ضربات آن‌ها هم وارد دروازه نشد تا نیمه اول بدون گل مساوی به پایان برسد.
در نیمه دوم، حملات قشقایی به روی دروازه حریف خوزستانی خود پردامنه‌تر شد تا این‌که سرانجام مقاومت خط دفاعی استقلال شکسته شد و روح الله صفویان پور توانست گل نخست قشقایی را در بازی امروز به ثمر برساند؛ پس از گلزنی او، آبی‌پوشان اهوازی به دنبال حمله برای جبران نتیجه شکست بودند.
اما بازی هوشمندانه شاگردان رجب‌زاده در خط دفاعی و انتقال سریع توپ به حمله باعث شد تا مهدی قریشی و کیخسرو سیاه پور دو گل دیگر برای قشقایی به ثمر برسانند و این تیم شیرازی هفته چهارم را با یک پیروزی پرگل به پایان ببرد.
با این پیروزی پرگل در دیدار خانگی، قشقایی 9 امتیازی شد و توانست به جایگاه دوم جدول صعود کند؛ آن‌سو استقلال ملاثانی هم با تحمل نخستین شکست فصل، 5 امتیازی شد و شاگردان اشکش با نتیجه امروز، به نیمه دوم جدول رده‌‎بندی لیگ یک سقوط کردند.

بیشتر بخوانید:
لیگ دسته یک فوتبال / پیروزی استقلال ملاثانی و توقف رایکا
لیگ دسته یک فوتبال/ اولین پیروزی سایپا و ویستا توربین
اولتیماتوم کمیته تعیین وضعیت به بدهکاران لیگ دسته یک
اعلام برنامه هفته بیست و ششم تا سی و یکم لیگ دسته یک

انتهای پیام /