شیرکوند: باید نشان دهیم که صدرنشینی‌مان اتفاقی نیست/ کارمان مقابل سایپا سخت است

لیبروی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: “در هفته ششم و مقابل سایپا باید نشان دهیم که صدرنشینی‌مان در لیگ برتر اتفاقی نیست.”

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسن شیرکوند درمورد شرایط تیم والیبال شهرداری ورامین در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: “ما در شروع کار با مشکلاتی رو به رو بودیم. در همان روزهای آماده‌سازی، خبر حذف ما از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان هم قطعی شد و تا حدود زیادی روی انگیزه بازیکنان تاثیر گذاشت.”

وی ادامه داد: “خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی داریم که توانستند با این موضوع کنار آمده و تمام تمرکز خود را روی مسابقات لیگ برتر بگذارند. به هر حال در رقابت‌های لیگ برتر با وجود فشردگی بازی‌ها تاکنون عملکرد خوبی داشته‌ایم و تنها تیم بدون شکست رقابت‌ها هستیم.”

لیبروی تیم والیبال شهرداری ورامین عنوان کرد: “در هفته پنجم مقابل تیمی قرار گرفتیم که آنها هم بدون شکست بودند، اما با تلاش بازیکنان، برنامه‌های دقیق کادر فنی و حمایت تماشاگران که سرمایه‌های اصلی ما در ورامین هستند، توانستیم شهرداری گنبد را شکست دهیم. به این ترتیب ما تا هفته ششم تنها تیم بدون شکست مسابقات هستیم.”

شیرکوند با اشاره به بازی هفته ششم مقابل سایپا در خانه والیبال تهران، تصریح کرد: “سایپا سال گذشته در فینال حضور داشت و نایب قهرمان شد و امسال هم تیم خوبی دارد. آنها از ابتدای لیگ عملکرد خوبی داشتند و خود را جز مدعیان معرفی کردند، اما دو شکست در خانه برای آنها موجب شده تا وضعیت‌شان کمی متزلزل باشد. بدون شک آنها را به دقت آنالیز می‌کنیم تا با استفاده از نقاط ضعف‌شان به آنها ضربه بزنیم.”

وی گفت: “هواداران ما همیشه در بازی‌های سخت کنار ما هستند. شک ندارم برای بازی فردا مقابل سایپا هم آنها ما را تنها نخواهند گذاشت و خود را به تهران خواهند رساند. به خوبی می‌دانیم که کارمان مقابل سایپا و بازیکنان باتجربه‌اش چقدر سخت است، اما باید نشان دهیم که صدرنشینی ما یک اتفاق نبوده و با شایستگی در صدر جدول قرار داریم.”

منبع: فارس