شیکاگو بولز برای یازدهمین بار متوالی در خانه باخت

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته هیجدهم رقابت های ان بی ای، سه شنبه شب شیکاگو بولز میزبان میلواکی باکس بود، اما این تیمِ میهمان بود که با نتیجه 99-112 پیروزی را از آنِ خود کرد.

یانیس آنته توکومپو پس از استراحت در یک بازی به این دیدار بازگشت و با کسب 29 امتیاز تیمش را به پیروزی سوق داد. او برای پنجمین بازی متوالی امتیاز 29+ گرفت و در مجموع در هر بازی به طور میانگین 33.6 امتیاز کسب کرده است.

این برد سومین برد پیاپی میلواکی از بولز در این فصل است که نوزدهمین پیروزی خارج از خانه این تیم نیز می باشد.

میلواکی در پایان کوارتر سوم به برتری 71-79 دست یافت اما بعد تا حدی عقب کشید و شیکاگو با دو پرتاب آزاد لوری مارکانن در 3 دقیقه پایانی بازی، اختلاف امتیازات را به حداقل رساند و نتیجه را 97-100 کرد. سپس اریک بلدسو با یک پرتاب سه امتیازی و دو پرتاب آزاد در 55 ثانیه پایانی به باکس کمک کرد تا مجددا فاصله امتیازاتش با شیکاگو را افزایش دهد.

آنته توکومپو از 13 شوت 9 شوت را داخل سبد انداخت و با 29 امتیاز و 17 ریباند موفق به ثبت دبل دبل شد. او همچنین 8 پاس گل نیز داد.

بازیکنان دیگری که برای میلواکی امتیازات دو رقمی گرفتند بلدسو (19)، مالکوم بروگدن (17)، کریس میدلتون (16) و ارسان الیاساوا (12) بودند. میلواکی با این برد به ششمین پیروزی متوالی خارج از خانه خود دست یافت.

زاک لاوین 27 امتیاز برای بولز گرفت اما بولز برای یازدهمین بار متوالی در خانه خود باخت. لوری مارکانن با 20 امتیاز و و 17 ریباند یک دبل دبل ثبت کرد . اوتو پورتر و رابین لوپز نیز به ترتیب 18 و 17 امتیاز به دست آوردند.

در حال حاضر باکس با 42 برد و 14 باخت تیم اول، و بولز با 13 برد و 44 باخت تیم سیزدهم جدول کنفرانس شرق است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای