صف آرایی دو تیم قدرتمند کنفرانس شرق و پیروزی واریرز در مقابل راکتس

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های ان بی ای، چهارشنبه شب دیدار مهمی بین دو تیم از مهم ترین تیم های کنفرانس شرق یعنی گلدن استیت واریرز و هیوستون راکتس در تویوتا سنتر برگزار شد که در آن واریرز موفق شد میزبان را با نتیجه 104-106 شکست دهد.

دی مارکوس کازینز با 27 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل، بردِ واریرز را تسهیل کرد و با بازی موثر و شگفت آور خود اجازه نداد راکتس به پیروزی چهارم خود در مقابل واریرز در این فصل دست یابد و این تیم را سوئیپ کند.

 گلدن استیت بدون حضور فوروارد خود، کوین دورانت، به این رقابت پرداخت. دورانت که در بازی آل استار نیز حضور داشت به دلیل مصدومیت از قوزک پا نتوانست در این دیدار حضور پیدا کند؛ با وجود این، واریرز توانست بازی را کنترل کند و با ریباندهای هجومی در کوارتر سوم امتیازات مهمی در این کوارتر به دست آورد.

واریرز که تا پیش از این دیدار از 10 بازی اخیر خود تنها چهار برد کسب کرده بود، با این پیروزی به بردهای متوالی راکتس در 9 بازی پایان داد و به یک توازن دست یافت.

استفن کری و کلی تامپسون روی هم رفته 54 امتیاز گرفتند و تامپسون با 5 شوت سه امتیازی و کسب 30 امتیاز، بیشترین امتیاز این دیدار را به خود اختصاص داد.

راکتس که در مقطعی از بازی 14 امتیاز از واریرز عقب افتاده بود، در کوارتر چهارم توانست این فاصله را به حداقل رسانده و 10 ثانیه پیش از پایان بازی با شوت سه امتیازی کریس پل نتیجه را 103-104 کند. اما 8 ثانیه مانده به پایان، کری دو پرتاب آزاد برای واریرز به دست آورد و از طرفی هاردن نیز در 6 ثانیه پایانی پرتاب آزاد راکتس را از دست داد تا پیروزی واریرز قطعی شود.

تامپسونز، کازینز و کری تنها بازیکنان واریرز بودند که به امتیاز دورقمی دست یافتند. بازیکنان گلدن استیت هر 10 پرتاب آزاد خود را وارد سبد کردند.

هاردن 29 امتیاز و 10 پاس گل به ثبت رساند اما از 12 شوت سه امتیازی 10 شوت را از دست داد. کلینت کاپلا نیز با 13 امتیاز و 13 ریباند یک دبل دبل به ثبت رساند.

در حال حاضر واریرز (21-46) در صدر جدول کنفرانس شرق است و راکتس (26-42) جایگاه چهارم جدول مذکور را به خود اختصاص داده است.

نتایج دیدارهای چهارشنبه:

گلدن استیت واریرز 106-104 هیوستون راکتس

بروکلین نتس 96-108 اوکلاهاما سیتی تاندر

یوتا جز 114-97 فینیکس سانز

دیترویت پیستونز 74-108 میامی هیت

اورلاندو مجیک 90-100 واشنگتن ویزاردز

ممفیس گریزلیز 111-132 آتلانتا هاوکس

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای