صوفی‌زاده: عدم پرداخت پاداش به خاطر شرایط اقتصادی کشور است/ در صورت ضرورت از مدیرفنی استفاده می‌کنیم!

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، لیلا صوفی زاده در واکنش به انتقادها در خصوص تاخیر در آغاز اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت:

پیشنهاد کمیته بانوان بعد از بازگشت از مسابقات روسیه به کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ارائه شد اما با تغییراتی که در فوتسال پیش آمد این موضوع به تاخیر افتاد.

وی ادامه داد:

گزینه های سرمربیگری این تیم از سوی کمیته بانوان به کمیته فنی فوتسال پیشنهاد شدند و منتظر تشکیل جلسه و تصویب کادر با هدایت این تیم از طریق سرمربی خانم هستیم.

در صورت تشخیص ضرورت حضور مدیر فنی از گزینه های مورد نظر و مطرح که از طرف کمیته فنی و بانوان پیشنهاد می شوند از مشاوری که بتواند به بانوان تجربیات و دانش خود را منتقل کند، بهره خواهیم گرفت.

نایب رییس سوم فدراسیون در ادامه گفت:

بازیکنان تیم ملی همزمان در مسابقات لیگ برتر حضور دارند و همین امر به فعال بودن بازیکنان و شرایط آمادگی جسمانی شان کمک بسزایی می کند.

قطعا با تشکیل اردوها، هماهنگی لازم برای بازی های تدارکاتی به میزبانی ایران یا اعزام به مسابقات تدارکاتی برون مرزی در دستور کار کمیته بانوان، کمیته فوتسال و فنی قرار گرفته است.

وی با بیان مشکل تداخل لیگ با اردوهای ملی، عنوان کرد:

یکی از مشکلات تیم های باشگاهی و بازیکنان تیم در سنوات قبل موضوع تداخل مسابقات لیگ ها و اردوهای تکراری بیان شده بود.

بنابراین در فرصت 9 ماهه پیش رو تمامی تلاش ها برای حضور موفق در رقابتهای آسیایی پیش بینی شده است. 

صوفی زاده در پایان در خصوص پاداش بازیکنان تصریح کرد:

دریافت نکردن پاداش توسط تیم های ملی فوتسال بانوان و آقایان به شرایط اقتصادی کشور مرتبط بوده است که جا دارد از پیگیری های ریاست فدراسیون فوتبال در این باره تشکر کنیم.

منبع: فارس