طوفان استفن کری در پیروزی واریرز مقابل کلیپرز در پلی آف+فیلم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در دیگر دیدار مرحله اول پلی آف ان بی ای، دیشب گلدن استیت واریرز، تیم اول صعود کننده کنفرانس غرب، مقابل لس انجلس کلیپرز، تیم هشتم، قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 104-121 بر آن چیره شود.  

استفن کری با 8 پرتاب سه امتیازی در یک نمایش دیدنی مجموع 38 امتیاز و 15 ریباند گرفت و ستاره دیدار بین دو رقیب دیرینه منطقه پاسیفیک شد. او با ثبت رکورد 386 پرتاب سه امتیازی در بازی های پلی آف در طول زندگی حرفه ای خود از رِی الن (385) نیز عبور کرد.

کوین دورانت طی 32 دقیقه بازی 23 امتیاز و 3 بلاک ثبت کرد و کلی تامپسون نیز 12 امتیاز افزود اما به دنبال مشاجره لفظی میان دورانت از واریرز و پاتریک بورلی از کلیپرز در کوارتر چهارم بازی، هریک از این دو نفر مرتکب دومین خطای تکنیکی خود شده و از زمین اخراج شدند.

دریموند گرین با نمایش یک بازی هجومی خیره کننده 17 امتیاز، 7 ریباند و 7 پاس گل به ثبت رساند تا در اولین پیروزی پلی آف گلدن استیت سهیم باشد. گلدن استیت در شش فصل متوالی، همواره پیروز اولین دیدار پلی آف بوده است.

برای کلیپرز، بیشترین امتیاز از سوی مونترزل هَرل (26) و لو ویلیامز (25) حاصل شد. کلیپرز در سال 2014 نیز اولین بازی پلی آف را واگذار کرده بود.

واریرز در طول این دیدار همواره تیم برتر بود اما کلیپرز نیز با بهره جویی از توپ لو دادن های مکرر واریرز (21 بار) به عنوان یک تیم رقابتی و سختکوش ظاهر شد و بازیکنان نیمکت نشین این تیم امتیازات زیادی در مقایسه با نیمکت نشینان واریرز کسب کردند (22-65)؛ ولی در نهایت مغلوب تیم اول کنفرانس غرب شدند. دیدار بعدی این دو تیم سه شنبه در اوکلند برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای