عابدینی : اگر دولت در فوتبال دخالت نکند ، کی روش پس از دریافت کلی پول از فدراسیون به فیفا شکایت نمی کند

امیر عابدینی ، رییس اسبق فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی اخیر در مورد دریافتی های کارلوس کی روش واکنش نشان داد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امیر عابدینی رییس اسبق فدراسیون فوتبال در گفتگو اختصاصی با شبکه لحظه در مورد حواشی اخیر در مورد دریافتی های کارلوس کی روش گفت:یک زمانی ما شروع کردیم به اعتراض که آقای کی روش خیلی کارها انجام می دهد و شما دیدید که چه جوی درست شد. ما عادت کردیم و همیشه اسطوره سازی می کنیم و مخصوصا از خارجی ها حمایت می کنیم و بعد آن فرد هر مدلی با ما برخورد می کند و وقتی مشخص می شود که آن فرد اشتباهی کرده است سیستم های موازی حمایت خود را آغاز می کنند.

به کی روش گفتیم بالای چشمت ابرو است

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت:اگر یادتان باشد ما باید پاسخ مجلس و دولت را می دادیم که چرا به کی روش گفته ایم بالای چشمت ابرو است،در همان زمان صدا و سیما در یک برنامه ورزشی حمایت خاصی از کی روش می کرد و در نهایت کار به جایی رسیده بود که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به جای اینکه بگویند ما بازیکن تیم ملی هستیم اعلام کردند ما بازیکن تیم کی روش هستیم و ایشان هم همیشه اعلام می کرد تیم من و بازیکنان من این را بدانید که این در هیچ جای دنیا که سیستم و فوتبال حرفه ایی دارند از این گونه اتفاقات نمی افتد.

اسپانسر های اختصاصی با پرداختی های اختصاصی

آقای کی روش علاوه بر این ها اسپانسر را نیز خودش انتخاب می کرد و اگر ایشان اعلام می کرد که با شرکت خاصی باید بابت البسه تیم ملی قرارداد ببندید فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود می کرد که با شرکتی که ایشان اعلام کرده است به توافق برسد و قرارداد امضا کند .

وی در ادامه گفت:اگر یادتان باشد ایشان با یک شرکت در مورد البسه تیم ملی به مشکل خورد و آن شرکت بارها اعلام کرد که ایشان از من پول جدا می خواهد و علاوه بر لباس های تیم ملی باید مبلغ 100 هزار دلار جدا به من پرداخت شود و اقای کی روش نیز این پول را در نهایت دریافت کرد.

کی روش نمونه بارز عدم توجه به توصیه های فیفا

عابدینی در مورد شکایت کی روش به فیفا گقت: در زمانی آقای کفاشیان خواست که با ایشان برخورد کند اما از چندین سازمان بالادستی با ایشان تماس گرفتند و از کفاشیان خواستند که این کار را نکند.وقتی مسئولان کشور دلسوزانه از ایشان حمایت می کردند و فکر می کردند که ایشان موفق بوده و باید حمایت ویژه شود به همین دلیل است که فیفا می گوید دولت نباید در فوتبال و به خصوص در بخش حرفه ایی دخالت کنند در نهایت همین می شود که کی روش بعد دریافت کلی پول از فدراسیون فوتبال شکایت هم به فیفا می کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: فیفا : نقل و انتقالات این فصل با تاخیر انجام می شود
پاداش های فیفا به جیب کی روش واریز شد+سند