عاشوری: راه سختی را آغاز کرده ایم / نقاط ضعف‌مان را برطرف می کنیم

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: بازیکنانم باید این پیروزی شیرین را خیلی زود فراموش کنند چرا که هنوز ما راه سختی را شروع کرده ایم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محسن عاشوری پس از برتری تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازیکنان ما امروز بازی بی نقصی انجام دادند. با سه گل پیروز شدن نشان از روحیه بالای تیم ما دارد.
عاشوری افزود: فکر می کنم بازیکنانم امروز دقت بیشتری می کردند می توانستند به گل بیشتری برسند. به هر حال نیم فصل را تمام کردیم با این وجود نقاط ضعفی داریم که در مورد آن با بازیکنانم صحبت کرده ام. برخی از این نقاط ضعف را باید در تمرینات و برخی را با تقویت تیم برطرف کنیم.
سرمربی بادران بیان داشت: بازیکنانم باید این پیروزی شیرین را خیلی زود فراموش کنند چرا که هنوز ما راه سختی را شروع کرده ایم. بازی به بازی پیش می رویم. تا آغاز نیم فصل دوم طبق برنامه ریزی که خواهیم کرد استراحت کرده و ریکاوری می کنیم و پس از آن تمرینات‌ آماده سازی‌مان را برای نیم فصل دوم آغاز خواهیم کرد.
وی در خصوص تبلیغات محیطی زمین که باشگاه ها می توانند از این طریق درآمدزایی داشته باشند گفت: یکی از ارکان و منابع درآمدی تیم های حرفه ای در هر رشته ای همین تبلیغات است که باید به کمک فدراسیون انجام شود ولی متاسفانه یک سری قوانینی در این بین وجود دارد که دست و پا گیر است و باید این قوانین از راه برداشته شود تا باشگاه ها علی الخصوص باشگاه های خصوصی منبع درآمد داشته باشند و بتوانند از این طریق برای تقویت تیم هایشان کمک کنند.

بیشتر بخوانید:
لیگ برتر فوتبال بانوان|پیروزی پر گل شهرداری بم و شکست ملوان
ترین‌های لیگ یک| ملوان، محمودآبادی و زارع بهترین و استقلال خوزستان ناکام هفته ششم
زارع: این تیم ملوان است قدمت اش را فراموش نکنید!

انتهای پیام/