عاشوری: نیمکت حریف و داور باعث شد بازی جالب نشود

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: دیدار با نماینده ساوه می توانست بسیار هیجان انگیز باشد اما داوری ضعیف و حواشی ایجاد شده از طرف نیمکت حریف از جذابیت مسابقه کاست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محسن عاشوری پس از دیدار برابر خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی تیم‌های خوشه طلایی و خیبر خرم‌آباد روند جالبی نداشت در حالی این مسابقه با توجه به بازیکنان با کیفیت ۲ تیم و کسب نتایج مطلوب در فصل، می‌توانست روند بهتری داشته باشد.
وی با بیان اینکه داوری بازی بسیار ضعیف بود، گفت: بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند و با وجود اینکه به انها تاکید کردیم که تمرکز خود را حفظ کنند اما بر اثر غافلگیری از تیم حریف ۲ گل دریافت کردیم و برد را با مساوی عوض کردیم.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد ادامه داد: کنترل بازی در اختیار تیم ما بود اما ارتفاع چمن ورزشگاه بلند بود و اکثر تعویض‌ها بر علت گرفتگی پای بازیکنان انجام شد.
عاشوری با بیان اینکه خاطرات خوبی از تیم خوشه طلایی و مردم ساوه دارم، گفت: در مدت بیش از ۲ سال که در این تیم فعالیت می‌کردم تیم خوبی تشکیل شد اما اداره یک تیم با مشکلات اقتصادی بسیار دشوار است.
وی در مورد شهرآورد جام حذفی که قرار است روز پنجشنبه این هفته میان تیم های استقلال و پرسپولیس انجام شود، گفت: امیدوارم در این دربی تیم پرسپولیس صعود کند زیرا که تیم شخصیت تیمی خوبی دارد و حتی شایسته قهرمانی آسیا هم بود.
عاشوری افزود: البته استقلال هم تیمی با کیفیت و نفرات خوبی دارد و بازی دربی هم غیرقابل پیش بینی است.

بیشتر بخوانید:
مربی خیبر خرم آباد: شرایط نامناسب زمین ادامه کار را برای 2 تیم سخت…
مربی خیبر خرم آباد: هدف ما این است که جوابگوی محبت مردم لرستان باشیم
مالک باشگاه خبر داد؛ محرومیت خیبر از میزبانی در خرم آباد

انتهای پیام /