عبداللهی :مددی خیال می‌کرد هرکسی کنار تیم است می‌خواهد توطئه یا دخالت کند

زود است که بخواهیم درباره قهرمانی و حتی شانس‌های مسلم قهرمانی در پایان فصل صحبت کنیم اما با همین شرایط مطمئن باشید استقلال امسال جزء مدعیان قهرمانی خواهد بود و لیاقت این را دارد که به این عنوان برسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: زود است که بخواهیم درباره قهرمانی و حتی شانس‌های مسلم قهرمانی در پایان فصل صحبت کنیم اما با همین شرایط مطمئن باشید استقلال امسال جزء مدعیان قهرمانی خواهد بود و لیاقت این را دارد که به این عنوان برسد. استقلال در چندسال اخیر همواره از بازیکنان خارجی خوبی بهره برده و در راس آنها مهاجمان خوبی مثل شیخ دیاباته و مامه تیام جذب این باشگاه شده‌اند و امیدوارم یامگا نیز یاد و خاطره آنها را زنده کند. آجرلو دارد خوب کار می‌کند و هرکسی هم که خوب کار کند همه می‌بینند. وقتی همه راضی باشند دیگر از انتقادات خبری نیست.

وی افزود:هر وقت به اتاق مدیرعامل (مددی) می‌رفتیم، حقوقی‌ها هم آنجا با یکدیگر مرتب درحال شکایت از این و آن بودند.مددی خیال می‌کرد هرکسی کنار تیم است می‌خواهد یک کاری کند، مثلا توطئه یا دخالت. پرسپولیسی‌ها یک کمپ حرفه‌ای دارند اما ما هم‌ زمانی که در تهرانسر بودیم همه‌چیز دست‌مان بود یا مجموعه انقلاب به همین شکل و همه‌چیز خوب بود. حکم‌های من‌درآوردی مثل کمک سرپرست حاشیه‌ساز و باعث شد برخی از القاب به وجود بیایند.

بیشتر بخوانید:
نصرالله عبداللهی: حکم من‌درآوردی برای فرزاد مجیدی حاشیه‌ساز شد
عبداللهی: بازیکنان استقلال می‌خواهند برنده دربی باشند
نصرالله عبداللهی: ناداوری ها برای استقلال به اوج رسیده است

انتهای پیام /