عبدلوند: قرار است در مسابقات کاپ آسیا و غرب آسیا حاضر شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ شادی عبدلوند ملی پوش بسکتبال بانوان کشورمان که چندی پیش موفق شد نخستین مدال جهانی بانوان بسکتبال کشورمان را به دست بیاورد در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: اردوهایمان را از عید آغاز کردیم و قرار است در مسابقات قهرمانی غرب آسیا و کاپ آسیا هم حاضر شویم.

او درباره این که گفته شده بود ممکن است به مسابقات غرب آسیا نروند بیان داشت: مسابقات غرب آسیا به ما دیر اعلام شد اما هفته پیش همه کار ها نهایی شد و قرار شد در این مسابقات به میزبانی اردن حاضر شویم.

ملی پوش بسکتبال درباره بازی های دوستانه شان گفت: از ابتدای شروع اردو هایمان بازی های دوستانه خوبی با تیم های تهران داشتیم که می تواند به ما کمک کند.

عبدالوند درباره مدالش در مسابقات قهرمانی 3 به 3 بانوان جهان و پاداشش گفت:خوشحالم زیرا اثبات شد، دختران چیزی از پسران کمتر ندارند.

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره مشکلات بسکتبال بانوان گفت: مهم ترین مشکل ما بحث حامیان مالی است ، ما لیگ جذاب و پویایی داریم اما حامیان زیادی نداریم ، مطمئنا اگر حامی ها اعتماد کنند و مانند مسابقات قهرمانی 3 به 3 جهان که در کنار ما بودند بازهم حضور داشته باشند می توانیم پیشرفت کنیم.